kayak.co.th มีให้บริการในภาษาอังกฤษ Visit site in English.

หาเที่ยวบินที่ถูกที่สุดจาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกน

HKT - CPH

หาเที่ยวบินที่ถูกที่สุดจาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกน

ค้นหากว่าร้อยเว็บไซต์การเดินทางในครั้งเดียวสำหรับโปรโมชั่นเที่ยวบินไป โคเปนเฮเกน

ไป-กลับ
ชั้นประหยัด
ภูเก็ต (HKT)
ท่าอากาศยานโคเปนเฮเกน
อ. 11/5
อ. 18/5
ไม่ระบุเดือน
เปรียบเทียบกับ KAYAK |

ข้อมูลที่เป็นประโยชน์

โลว์ซีซั่น

กันยายนเวลาที่ดีที่สุดที่นักท่องเที่ยวไม่หนาแน่นกับราคาเฉลี่ยลดลง 14%

ไฮซีซั่น

มีนาคมเวลายอดนิยมที่สุดในการบินกับราคาเฉลี่ยสูงขึ้น 21%

ราคาเฉลี่ยไป-กลับ

฿25,169(ราคาเฉลี่ยใน 2 อาทิตย์ที่ผ่านมา)

ข้อเสนอดีไป-กลับ

฿26,981หรือน้อยกว่า

ข้อเสนอดีเที่ยวเดียว

฿17,233หรือน้อยกว่า

ควรจองเที่ยวบินจาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกนเมื่อใด

ราคาไป-กลับโดยประมาณ
ราคาเฉลี่ยต่อเดือน
ราคาของเที่ยวบินเมื่อวันที่เดินทางใกล้เข้ามา

เคล็ดลับยอดนิยมในการหาเที่ยวบินราคาถูก

  • มองหาตั๋วเครื่องบินราคาถูกอยู่หรือไม่? 25% ของผู้ใช้ของเราพบเที่ยวบินบนเส้นทางบินนี้ที่ ฿17,233 หรือน้อยกว่าเที่ยวเดียวและ ฿26,981 หรือน้อยกว่าไป-กลับ
  • โดยเฉลี่ยแล้ว เที่ยวบินที่ถูกที่สุดจาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกน จะพบ 65 วันก่อนออกเดินทาง
  • ทำการจองอย่างน้อย 5 อาทิตย์ก่อนการออกเดินทาง เพื่อที่จะได้ราคาที่ต่ำกว่าเฉลี่ย
  • ช่วงไฮซีซั่นจะถือว่าเป็นช่วง กุมภาพันธ์, มีนาคม และ เมษายน เดือนที่ถูกที่สุดที่ควรบินคือ กันยายน

คำถามที่พบบ่อยสำหรับการจองเที่ยวบินจาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกน

เที่ยวบินจาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกนใช้เวลานานแค่ไหน?

สายการบินใดให้บริการเที่ยวบินราคาถูกที่สุดจาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกน?

สนามบินใดที่ฉันจะใช้เมื่อบินจาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกน?

KAYAK หาราคาเที่ยวบินที่ต่ำมากขนาดนี้จาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกนได้อย่างไร?

เครื่องมือคาดการณ์ราคาเที่ยวบินของ KAYAK ช่วยให้ฉันเลือกเวลาที่เหมาะสมในการซื้อตั๋วจาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกนได้อย่างไร?

ตัวเลือก KAYAK Mix ของเที่ยวบินจาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกนคืออะไร?

ฟีเจอร์ "วันที่ยืดหยุ่น" ของ KAYAK คืออะไรและทำไมฉันต้องสนใจเมื่อฉันกำลังมองหาเที่ยวบินจาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกน?

สายการบินยอดนิยมที่บินจาก ท่าอากาศยานภูเก็ต ไป ท่าอากาศยานโคเปนเฮเกน

คะแนนตามรีวิวของลูกค้า KAYAK

7.7
KLM
คะแนนรีวิวขึ้นอยู่กับ 3,651 รีวิว
7.9
การขึ้นเครื่อง
7.6
คอมฟอร์ท
8.4
ลูกเรือ
7.2
ความบันเทิง
7.4
อาหาร
รีวิวสายการบิน

ข้อดี: "Friendly crew, great access to a variety refreshments, robust entertainment library."
ข้อเสีย: "No suggestions."

ข้อดี: "I liked how generous they were with food and drinks"
ข้อเสีย: "Free WiFi could have made the flight a lot better"

ข้อดี: "Pumpkin soup instead of a heavy entree was welcome and tasty. Breakfast yogurt portion was generous, the granola less so. Accompaniments were good. Butter was not ice cold, thank goodness."
ข้อเสีย: "Inbelievably chaotic boarding process for Kili to Dar leg. No boarding lanes so had to fight through the crowd. Was able to observe cleaning process at Dar stop, which was cursory and am sure there was no cleaning of seats of those who boarded at Kili."

ข้อดี: "Perfect"
ข้อเสีย: "Nothing. Flight was amazing"

ข้อดี: "Customer care was super supportive"
ข้อเสีย: "Inflight sandwiches"

ข้อเสีย: "Everything was OK"

ข้อดี: "Newer plane, crew was amazing, seats were adjustable"

ข้อดี: "Crew was great and helpful despite oversight in my special meal."
ข้อเสีย: "Special meal request was overlook. I did not mind so much as eating less does some good! It is human to err!"

ข้อเสีย: "The flight was a bit delayed, but the airline handled it incredibly well. I was put up in a great hotel with good free food and caught another flight the next morning."

ข้อดี: "The crew is really welcoming"
ข้อเสีย: "The seats are too narrow and a bit too hard"

ข้อดี: "Checkin 1a at Schiphol had long lines, and no seperate counters for just bag drop. My family and I had to wait for 50 mins, to do a bag drop which in,y lasted 1 min! Flight was delayed, without proper announcements."
ข้อเสีย: "Seat pitch could've been more. At least let us know via Whatsapp that the plane is delayed, or at which belt the bags would come out. This basic info was lacking."

ข้อดี: "The flight crew was so friendly and the food was really good."

ข้อเสีย: "Delays, took my hand luggage into the hold,"

ข้อเสีย: "The air conditioners fan was bad and they had to fix it in London which took over 40 minutes off travel time...we arrived much later than expected in Lagos"

ข้อดี: "Nice aircraft"
ข้อเสีย: "Unexpected refueling stop. 2 hr delay Lost connection Reached destination after 18 hr delay"

ข้อดี: "Friendly staff"
ข้อเสีย: "Security check at gate; No priority"

ข้อเสีย: "Turn the lights on early making it hard to sleep"

ข้อดี: "The flight started with a visit in the recently renovated KLM crown lounge in Amsterdam airport. I liked the various seating options and of course the upstairs bar. The service on board was attentive and efficient, the food options I really liked (especially the Chinese dish) but also the little touches like the nuts & gouda cheese which were served in small porcelain bowls. The seat itself was very comfortable when sitting and the structure gives a lot of privacy. However for couples or friends travelling it's a bit cumbersome to have a conversation even when sitting in seats next to each other. Overall my expectations were fulfilled."
ข้อเสีย: "This seat is not ideal for sleeping for taller persons (I'm 185cm tall) as the space to put the feet is very narrow and it's uncomfortable when lying on the back (as one cannot put them in the natural resting position). Cabin temperature could have been a bit lower for my taste. Crew needs better training with regards to transfer procedure in Chengdu."

ข้อดี: "We got to Amsterdam on time"
ข้อเสีย: "1. Paying for the seats we chose...that will never happen again...I'll fly another airline first. 2. The food was terrible. I have flown KLM for years, this was not what I expected. 3. The plane was very dirty"

ข้อเสีย: "Flight canceled, poor communication from the airline to the passengers. Møre than 5 hrs delay"

ข้อดี: "NOTHING"
ข้อเสีย: "Having to change my seat to accommodate a rude belligerent passenger, who had taken my seat, refused to move until spoken to by steward. She then made my flight a nightmare, until I let her sit in my aisle seat. Even then she was not satisfied, she abused me the whole flight damaged the screen so I could not use it until the steward fixed it. Demanded that I except any and all alcohol to give to her to drink. When I am tea total she then continued to abuse me. I asked the steward to move me he just shrugged his shoulders and said there was nowhere else. This is definitely my the worst flight I have experienced."

ข้อดี: "Very friendly onboard personnel - I really had kind of homy feeling."

ข้อดี: "Face recognition was amazing"
ข้อเสีย: "Too hot on plane"

ข้อดี: "Staff very pleasant"
ข้อเสีย: "Evening snack was not the greatest breakfast was pretty food"

ข้อดี: "Snooth and efficiënt with a KLM service"
ข้อเสีย: "No entertainment"

ข้อดี: "Seats were very comfortable, food was excellent, the staff was very nice, cabin was quite and roomy."
ข้อเสีย: "No outlets to charge digital devices, and need more bathrooms on board. I was able to sleep most of the 11 hour flight so I did not take advantage of the entertainment."

ข้อเสีย: "You are almost always late!"

ข้อดี: "Food and staff behaviour"
ข้อเสีย: "Entertainment"

ข้อเสีย: "Boarding was confusing and disorganized"

ข้อดี: "Fast boarding"
ข้อเสีย: "The entertainment system wasn’t working for the whole 10 hour flight."

ข้อเสีย: "... ear plugs, masks, good food or even picking seats? I remember when it was all complementary and standard on overnight flights. Oh, and the vegetarian breakfast was unfortunately poor as well. I know you can do better, because you used to."

ข้อดี: "I got some rest"
ข้อเสีย: "unable to charge my phone or watch movies"

ข้อเสีย: "Actually the Welcome on board announcement. The part where they special welcome loyalty program members. I do not get that... I am an explorer holder my self, but really?? so other paying customers are not as welcome. This is leftovers from the older days.."

ข้อดี: "crew were absolutely delightful, full of smiles and doing everything to make you comfortable. seats were fine enough and got some work done and a bit of sleep. first lunch was fresh and tasty, but the second, a burger, was edible, but not much more."
ข้อเสีย: "tv screens are dated so movies are not as crisp as you find in newer planes. you need a 2 prong audio adapter to use your own headphones."

ข้อดี: "Short flight with good communication."
ข้อเสีย: "Nil to complain."

ข้อดี: "Comfortable seats. Warm plane with happy staff."
ข้อเสีย: "Maybe a second sandwich option for food, not everyone likes cheese."

ข้อเสีย: "Amesterdam airport employee was really rude"

ข้อเสีย: "I don’t like the limited choice of drinks on these short KLM flights."

ข้อดี: "Comfort economy well worth the extra."

ข้อดี: "Usual professional and friendly service from my airline of choice for most destinations."
ข้อเสีย: "Nothing"

ข้อดี: "I was pleasantly surprised they had a snack service on such a short flight. The flight attendants were very friendly"
ข้อเสีย: "Amsterdam customs is the most disorganized I have ever seen. With the number of tourists entering the country you would think they would have done something about it. There were only 2 customs agents!! One for all passports and 1 for all passports. We were in the customs hall longer than we were in flight!"

ข้อดี: "Great food"
ข้อเสีย: "Sears we're toooo small"

ข้อดี: "Staff at Schipol airport were lovely and very helpful. Cabin crew were friendly and efficient. On board snack was nice."
ข้อเสีย: "Elbow room is a little bit awkward and I didn't get to sit next to my fiance WE will still definitely recommend KLM though!"

ข้อดี: "The crew were lovely and welcoming. We was given snacks and drinks on the flight which was great. Take off was a bit delayed but boarding was smooth. Couldn't complain about the comfort as was only just over an hours flight."

ข้อดี: "Very efficient boarding, fast and professional but warm and friendly. The plane was very clean and quite spacious for a two by two configuration. On time departure and landing and smoothed processing at the other end."
ข้อเสีย: "Nothing to improve"

ข้อดี: "Flight crew on flight from Amsterdam to Cape Town were probably the most friendly and enthusiastic I've experienced and no, they were not all young. The plane was spotless throughout the flight. They were always coming around with water and juice and they genuinely seemed to care about all the passengers. The Flight back crew were just the opposite. More like the old lazy farts you get on the American carriers or BA or QF long haul. Whoo have been there for the long haul and should have stopped ages ago."
ข้อเสีย: "The Entertainment images on the screens promoted Beauty and the Beast, Batman Lego movie but neither were on the system! Food quality was rubbish"

ข้อเสีย: "sardines!"

ข้อดี: "On time."
ข้อเสีย: "Claiming that the plane was completely full (which it wasn't), They forced just about everyone to check there carry ons. When we got on board, there was plenty of overhead space. Supposedly, we should've have been allowed a carryon and a personal item."

ข้อดี: "Flights left on time, arrived ahead of time. Seats comfortable. Baggage arrived quickly. No charge for wine/beer, although I do not imbibe when flying long distance. Food ok for airline food."
ข้อเสีย: "Unable to pick seats in advance,, were assigned seats that did not recline for 11 hour flight. One bathroom not functioning. Very limited movie choices for inflight entertainment. Seat belts much shorter than other airlines, so very confining, unable to loosen to relax in any position other than sitting straight in seat. In Rome had to check in & go through security at Terminal 5 then get bussed to Terminal 3. Only airport where we had to take out all electronics, including converter plugs, headphones, etc, place in a flimsy clear plastic bag ( that broke ) to go through security. Line to check bags pretty slow for number of passengers. Glad we had plenty of time."

อ่านเพิ่มเติมเกี่ยวกับ KLM
ข้อมูลโควิด-19

มาตรการด้านความปลอดภัยสำหรับสายการบินที่บินจาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกน

สายการบินที่บินจาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกน ได้ออกมาตรการด้านความปลอดภัยเพิ่มเติมและปรับนโยบายเพื่อรองรับนักท่องเที่ยวได้ดีขึ้น นโยบายจะแตกต่างกันไปตามสายการบิน

สุขอนามัยที่รัดกุมมากขึ้น

ทำความสะอาดรายวัน และติดตั้งไส้กรองเคบิน HEPA บนเที่ยวบิน จาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกน

บังคับสวมหน้ากาก

ต้องสวมหน้ากากอนามัยเมื่ออยู่บนเครื่อง มีหน้ากากอนามัยให้บนเที่ยวบิน จาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกน

ที่นั่งแบบเว้นระยะห่างระหว่างบุคคล

ไม่สามารถจองที่นั่งตรงกลางในเที่ยวบิน จาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกน ได้

การตรวจก่อนขึ้นเครื่อง

ตรวจหาแอนติบอดี้ และตรวจหาอาการสำหรับเที่ยวบิน จาก ภูเก็ต ไป โคเปนเฮเกน

จองเที่ยวบินราคาถูกจาก ภูเก็ต - โคเปนเฮเกน

ข้อเสนอเที่ยวบินไป-กลับล่าสุด

14/6
จ.
2 แวะพัก
KLM
28 ชม. 10 น.
HKT - CPH
18/6
ศ.
2 แวะพัก
KLM
19 ชม. 55 น.
CPH - HKT
14/6
จ.
2 แวะพัก
KLM
28 ชม. 10 น.
HKT - CPH
18/6
ศ.
2 แวะพัก
KLM
19 ชม. 55 น.
CPH - HKT
14/6
จ.
2 แวะพัก
KLM
26 ชม. 30 น.
HKT - CPH
18/6
ศ.
2 แวะพัก
KLM
31 ชม. 20 น.
CPH - HKT

ค้นหาตามการแวะพัก

ค้นหาตามสายการบิน

KLM
-
1
  • ไป-กลับ
  • เที่ยวเดียว
  • เดินทางหลายเมือง
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
  • หลากหลาย
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง