ค้นหาตั๋วเครื่องบินราคาประหยัดจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร

KRS - BKK

ค้นหาตั๋วเครื่องบินราคาประหยัดจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร

ค้นหากว่าร้อยเว็บไซต์การท่องเที่ยวในครั้งเดียวสำหรับข้อเสนอเที่ยวบินไป กรุงเทพมหานคร

ไป-กลับ
ชั้นประหยัด
คริสเตียนซานด์ (KRS)
กรุงเทพมหานคร ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ
พฤ. 28/10
พฤ. 4/11
ไม่ระบุเดือน
เปรียบเทียบกับ KAYAK |

ข้อมูลที่เป็นประโยชน์

เวลาที่ดีที่สุดที่นักท่องเที่ยวไม่หนาแน่นกับราคาเฉลี่ยลดลง 12%
เวลายอดนิยมที่สุดในการบินกับราคาเฉลี่ยสูงขึ้น 14%
(ราคาเฉลี่ยใน 2 อาทิตย์ที่ผ่านมา)

โลว์ซีซั่น

พฤษภาคม

ไฮซีซั่น

ธันวาคม

ราคาเฉลี่ยไป-กลับ

฿23,597

เมื่อไหร่ที่ควรจองเที่ยวบินจาก คริสเตียนซานด์ - กรุงเทพมหานคร

ราคาไป-กลับโดยประมาณ
ราคาเฉลี่ยต่อเดือน
ราคาของเที่ยวบินเมื่อวันที่เดินทางใกล้เข้ามา

เคล็ดลับยอดนิยมในการหาเที่ยวบินราคาถูก

  • โดยเฉลี่ยแล้ว เที่ยวบินที่ถูกที่สุดจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร จะพบ 66 วันก่อนออกเดินทาง
  • ทำการจองอย่างน้อย 3 อาทิตย์ก่อนการออกเดินทาง เพื่อที่จะได้ราคาที่ต่ำกว่าเฉลี่ย
  • ช่วงไฮซีซั่นจะถือว่าเป็นช่วง พฤศจิกายน, ธันวาคม และ มกราคม เดือนที่ถูกที่สุดที่ควรบินคือ พฤษภาคม
  • โดยเฉลี่ย* เที่ยวบินขาออกช่วงเช้าราคาประมาณ 54% ถูกกว่าเที่ยวบินช่วงเย็น
*ราคาเฉลี่ยของราคาที่ต่ำที่สุดที่แสดงในผลการค้นหาของ KAYAK สำหรับเที่ยวบินขาออกในอีก 30 วันข้างหน้า

คำถามที่พบบ่อยสำหรับการจองเที่ยวบินจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร

เที่ยวบินจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร ใช้เวลานานเท่าไหร่?

สายการบินไหนที่ให้ราคาที่ถูกที่สุดจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร?

KAYAK หาราคาเที่ยวบินที่ต่ำมากขนาดนี้จาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร ได้อย่างไร?

เครื่องมือคาดการณ์ราคาเที่ยวบินของ KAYAK ช่วยให้ฉันเลือกเวลาที่เหมาะสมในการซื้อตั๋วจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร ได้อย่างไร?

ตัวเลือก KAYAK Mix ของเที่ยวบินจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร คืออะไร?

ฟีเจอร์ "วันที่ยืดหยุ่น" ของ KAYAK คืออะไรและทำไมฉันต้องสนใจเมื่อฉันกำลังมองหาเที่ยวบินจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร?

สายการบินยอดนิยมที่บินจาก คริสเตียนซานด์ Kjevik ไป กรุงเทพมหานคร ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ

คะแนนตามรีวิวของลูกค้า KAYAK

7.9
เตอร์กิชแอร์ไลน์
คะแนนรีวิวขึ้นอยู่กับ 23,349 รีวิว
7.8
การขึ้นเครื่อง
7.8
คอมฟอร์ท
8.2
ลูกเรือ
8.0
ความบันเทิง
7.9
อาหาร
รีวิวสายการบิน

ข้อดี: "Great service! Food was very good."
ข้อเสีย: "That boarding. People who were not in line rushed to the front when boarding started."

ข้อดี: "Great movie selection during the flight. Most of the food was decent."
ข้อเสีย: "The boarding process was a pain in the butt. Even though my boyfriend and I did a pre- check-in online the day before. We still had to wait over an hour to check our one piece of luggage and wait to be checked in and get the boarding pass. Even though the site says we have the option to print out the boarding pass or show the code on our phone, we still had to deal with all the hassle. The plane was smelly until we were about to take off. The first meal on our way back from Istanbul was awful. The omelette was greasy, overly cheesy and bland. Same goes for the spinach pastry in the same tray. On the flights to Cairo, there was not enough drinks served. I only had one beverage offered to me. I was bypassed when they were serving the coffee/ tea. Also, the timeliness with serving drink was bad... I waited about 4 hours before getting my first beverage on the flight home."

ข้อดี: "Quality service and efficient"

ข้อเสีย: "The service was bad and the fly attendant was mean and not helpful and gave me attitude."

ข้อดี: "Food was good but not excellent. Good inflight entertainment system and choices."

ข้อเสีย: "The temperature on board was extremely hot! Add this to body odor and you get a terrible flight."

ข้อดี: "Food and service in business class were splendid."
ข้อเสีย: "Absolutely nothing"

ข้อดี: "Istanbul Airport has good facilities and F&B options"
ข้อเสีย: "Flight from Istanbul to Bangkok was delayed for 3.5 hours with no apology and no compensatory measures such as drinks and food or lounge access Power outlets in Istanbul airport are all round plug European with no USB terminals for phone recharging"

ข้อดี: "The flight and crew were fine. But I am frustrated with Turkish Airlines and their non-response about my tax refund for a flight I did not use."
ข้อเสีย: "I am disappointed that Turkish Airlines has not responded to my request for a refund on taxes for this same flight that I did not use on February 19 because I was sick. Dhaka-Istanbul-Tirana-Istanbul-Chicago. They made me pay double what I paid for the entire round trip flight to move this flight 2 days later when I was well enough to fly. I have called and written several times and they have not responded. I have used Turkish Airlines for years and this is very disappointing, I am entitled to the airport taxes that I paid and did not use."

ข้อดี: "I had a gluten free meal"
ข้อเสีย: "No problems"

ข้อเสีย: "I am handicap and had to take my carry on baggage off the plane with the help of other passengers so I decided to take a different airline back to my surprise the help me with my luggage and carry on and from the moment I arrived at the gate toll I got out of the airport in jfk I was not allowed to pick ip my baggage they did everything I would like a call back from you 2036757227"

ข้อดี: "Awesome"

ข้อดี: "Airplane crew was amazingly friendly and helpful"

ข้อดี: "The Lounge at Istanbul airport is fantastic"
ข้อเสีย: "Seating in Economy class is terrible. For tall persons like me it is a punshment to be squeazed in such a narrow space. Turkish airlines should add more space and comfort with their seating in Economy. Introduce a Premium Economy Class would solve that problem"

ข้อเสีย: "No space"

ข้อดี: "Good new airline ,good people nice service,everything was perfect thank you turkish airline"

ข้อดี: "again crue was best"
ข้อเสีย: "boarding gate was Mile away , you need Taxi to get there, whats wrong"

ข้อเสีย: "Tightly set seating was very uncomfortable."

ข้อดี: "Crews were cooperative."

ข้อเสีย: "I liked everything besides not getting a wheelchair."

ข้อดี: "Staff at Istanbul Airport kindly re-opened the gate for late passengers due to unexpected delays of preceding Turkish Airlines flights. Otherwise, I must have missed the flight from Istanbul to Rome."
ข้อเสีย: "Nothing."

ข้อดี: "Great food! Loved that you get a menu to choose from"
ข้อเสีย: "We were not asked or given the option to choose our seats on the plane."

ข้อดี: "Flight attendants need to be friendly."
ข้อเสีย: "I will never use Turkish airlines again."

ข้อดี: "Nothing."
ข้อเสีย: "The fact that I missed my connection flight in Thailand because of a two hour delay. I was never informed why there was so much of a delay and in turn I had to pay triple of what I payed before for my flight. Very disappointed. Won't be flying this airline again. Service was rude. They should be more responsible when it comes to timing. We were on the flight waiting for two hours!!!"

ข้อเสีย: "Flight was delayed 2 hours. Plane boarded on time but we sat in plane for 2 hours. Therefore delaying my flight and I don't have an international phone plan, so I either had to pay for Wifi to let my family know my flight was delayed or not contact them at all. I wished they would have given us complimentary wifi due to their delay."

ข้อดี: "Great crew. Super nice to our 4 year old daughter. They were quick, extra polite and efficient. I'm usually quite picky but this leg was perfect."
ข้อเสีย: "It was all good(which I rarely get to say these days on any carrier)"

ข้อดี: "The crew was very friendly. Great entertainment options. The seats were comfortable and fairly spacious. The food was also amazing!"
ข้อเสีย: "My luggage was ruined due to poor handling."

ข้อเสีย: "Why does Turkish Air boarding always have to be so chaotic - pushing and shoving, etc. Why cant TK control their business class space - people from economy always coming up for bathrooms when there are plenty in the back....."

ข้อดี: "My above score should be 5 stars in all categories. They were running a special price on business class upgrades. It was fabulous: food great, service attentive, and seat that totally reclined to bed. I slept over 8 hours."
ข้อเสีย: "I could not change the stars above."

ข้อดี: "The crew was great. Flight normal, food and drinks good."
ข้อเสีย: "Boarding took a little longer and was delayed without them giving us a reason for it."

ข้อดี: "food is always good..crew too"
ข้อเสีย: "less and less space in economy class for passengers not very kind boaridng people no info on posibble complimentary upgrade for Gold Card passengers"

ข้อดี: "Better food and service than other airlines on which I've traveled recently. Loading passengers was disciplined and speedy. Staff very helpful. Istanbul airport is great for a long wait. If you go to a gate waiting area with no flight soon, you can stretch out and sleep. Good English-language bookstore."

ข้อดี: "The staff were very friendly and welcoming"

ข้อดี: "good movie selections"
ข้อเสีย: "We were pushed to stand-by at the check-in and were told that seat number would be available at the gate. However, this never happened. At the gate, we (30+ people) were told that there are no more seats available on the plane and we have to go to their customer service for another flight. There are no Turkish Airline staff at the gate to explain why this would happen and provide any assistance. We spend the next 2 hours trying to get boarding pass for the next day's flight and the hotel. Again, no apologies nor explanation were given. Thank you Turkish Airline for wasting 1 day of my life. I will try to avoid this airline in the future."

ข้อเสีย: "The plane left late I almost lost my next plane to Los Angeles a good thing the next plane was late so I make it"

ข้อดี: "The variety of films on show was decent"
ข้อเสีย: "The crew skipped our aisle whilst delivering the toiletry bags, some announcements were made purely in Turkish without regard to English passengers. The boarding gate from Istanbul was opened much later than the advertised times."

ข้อดี: "the crew"
ข้อเสีย: "the draft from the air conditioner"

ข้อดี: "Service"
ข้อเสีย: "Old plane"

ข้อเสีย: "First let me tell you that when I booked a flight to Istanbul from Brussels, I booked, so I thought, the airport called Istanbul Ataturk with the initials of IST. What I got was SAW after I paid for a booking that said IST. Sabina Gokcen is one hour away further on the Asian side of Turkey. I did not want this airport! There was nothing I could do about this but bite the bullet & accept what I got since I was not allowed to have any corrections made after paying for this ticket. I am highly disappointed with Kayak. The first time you have disappointed me greatly!"

ข้อดี: "Crew were very curteous"
ข้อเสีย: "Food was not great. I expect, and have previously experienced much better food quality and taste from Turkish Airline"

ข้อดี: "Food and tv"
ข้อเสีย: "Crew was a little bit rude"

ข้อดี: "Service from the flight attendants were fantastic. The food was delicious and the entertainment included plenty of movie options. I'm also glad that my bags were never lost throughout all of my flights this summer on Turkish Airlines."
ข้อเสีย: "I know seats in the 777-300 recline but do not disrupt the next row's space. That was not the case on the Airbus A330-300. It would be nice if the same seats were on the Airbus aircraft I flew from Istanbul to Bangkok."

ข้อเสีย: "not all the crew spoke English"

ข้อดี: "The flight was good. The boarding was appalling."
ข้อเสีย: "There were enormous crowds at Sabiha Gökçen airport. The flight connections were late due to bad weather, and I nearly missed my connection to Brussels. There was no information and no help, and the gate was already closed. The people at the ground terminal knew no foreign languages. All they could say was 'I do not know. This is not my responsibility'. Completely disorganised."

ข้อดี: "Everything"
ข้อเสีย: "N/A"

ข้อดี: "The crew is excellent"
ข้อเสีย: "The seats area are too small my knees hurt as they hit just the edge of the food tray, impossible flight with the seat other than straight as you will be disturbing a lot the other passengers, although unfortunately some people do not care about the confort of the others"

ข้อเสีย: "Failed to offer me newspaer upon boarding....passed our seat flying with cart full of papers!"

ข้อดี: "flight attendance is keen to help at all matters entertainment system is hi end and 100+ latest movies"
ข้อเสีย: "99% passenger loaded blame best EU airline 3 years in a roll awards"

ข้อดี: "flight attendance is keen to help at all matters entertainment system is hi end and 100+ latest movies"
ข้อเสีย: "99% passenger loaded blame best EU airline 3 years in a roll awards"

ข้อดี: "Crew was great, on time flight, clean plane."
ข้อเสีย: "Entertainments options were shockingly few. Honestly have not been on a plane recently with so few and limited options of TV series and movies. I was extremely surprised. Wish I had know and I would’ve had more options for my family."

ข้อเสีย: "Allow business passenger to use front bathroom."

ข้อเสีย: "Bigger seats the new ones are way to narrow"

ข้อดี: "Muslim food"

ข้อดี: "Professional crew. Good simple check in."
ข้อเสีย: "Nothing."

ข้อดี: "The socks offered in business were comfortable and nice looking. The red wine was good."
ข้อเสีย: "The food was just average and the seat not too comfortable"

ข้อเสีย: "Seats in economy section are very close together . There is not enough room for knees...especially for such a long trip."

ข้อดี: "KLM STAFF WERE VERY PROFESSIONAL"
ข้อเสีย: "SOME CREW MEMBERS WERE ABIT RUDE. THEY NEED TO WORK ON THEIR ATTITUDE"

ข้อเสีย: "Boarding was chaotic & therefore delayed take off a little Receiving luggage was slow -@ 35 minutes from landing to luggage claim, so actual arrival was considerably later for those meeting me"

ข้อดี: "Newer plane, crew was amazing, seats were adjustable"

ข้อเสีย: "I congratulate the KLM crew!"

ข้อดี: "The crew and the timing were ok"
ข้อเสีย: "The seats were uncomfortable"

ข้อดี: "The bed was comfortable. Entertainment selection and large TV screen was good. The KLM crew is amazing, as usual."
ข้อเสีย: "Food quality was not so good."

ข้อดี: "Good beverage service."
ข้อเสีย: "Over an hour delayj for departure."

ข้อเสีย: "We were allowed to choose our seats from SFO to Amsterdam but not for the return flight. I like to be able to choise my seats when I book the flight. Choosing seats 24 hours before is not convenient when traveling for the return trip."

ข้อเสีย: "Dozens of high school students screaming and climbing onto seats, crew did not intervene."

ข้อเสีย: "The plane was very hot"

ข้อดี: "Like the overall KLM experience"
ข้อเสีย: "Food could have had better quality and the stewardess served it all at once versus in the various courses."

ข้อดี: "yes"
ข้อเสีย: "not really"

ข้อดี: "Crew were great, food, entertainment, seat and everything else was great as well."

ข้อดี: "The service"
ข้อเสีย: "The food."

ข้อดี: "The constant smile conferred by flight attendants through the entire flight."
ข้อเสีย: "The boarding was a bit disorderly. Lanes for zones 3 and 4 were not clearly indicated."

ข้อดี: "Last year I flew Lufthansa which was my worst experience flying ever. I thought the new standard was so low I would never fly to Europe again. I had heard KLM was good but I felt this was as good as could be expected actually much better. The food was even good."
ข้อเสีย: "I would have to dream something up."

ข้อเสีย: "old screens and entertainment system leg room to small"

ข้อดี: "The attention and service!! Excellent. It was my birthday and KLM the head purser surprised me with 2 bottles of bubbles and a handwritten birthday card KlM and the crew of this flight thank you very much !"
ข้อเสีย: "Nothing to say"

ข้อดี: "The crew was fantastic! Our needs were constantly being met and just about the time you thought you might want a snack or a meal, the attendants were already heading down the aisle. Because of an allergic reaction, I asked for ice a number of times and the attendants were more than happy to meet my needs."
ข้อเสีย: "The seats were very close together. The trip from New York to Amsterdam seemed a lot more comfortable than the return flight. The food from NYC JFK was better than the food from Amsterdam. The movie selection on both flights was a little disappointing."

ข้อเสีย: "Customer service"

ข้อดี: "Norhing"
ข้อเสีย: "They have mabaged to lost my luggage"

ข้อเสีย: "... ear plugs, masks, good food or even picking seats? I remember when it was all complementary and standard on overnight flights. Oh, and the vegetarian breakfast was unfortunately poor as well. I know you can do better, because you used to."

ข้อดี: "Good information and helpfil boarding."
ข้อเสีย: "Has to wait in confined area fir nearly 2 hrs before boarding. No restroom or refreshments within that area."

ข้อเสีย: "Bit cramped for space"

ข้อดี: "Crew were friendly. Flight was comforyable smooth and on time. Nice snack."

ข้อดี: "On time"

ข้อดี: "Very friendly crew"

ข้อดี: "Boarding was a breeze and the staff were lovely. Online check was very simple and easy to navigate."
ข้อเสีย: "The amount of extras you have to click no to while checking in online."

ข้อเสีย: "una valija se perdió. Eso desató el descontrol que tiene KLM para seguir el equipaje. No hay como hacer tracking. No hay un teléfono a donde hablar, la web está desactualizada y con información equivocada. Direccionan a usar canales de twitter y facebook que no responden. Primer experiencia en KLM y no pienso nunca más usar esta aerolínea. Llevar el equipaje o resolver un problema sobre valijas es de lo más básico de una aerolínea y no lo hacen."

ข้อดี: "Staff both at the airport and in the plane were professional and welcoming. Depsite short distance sandwich and drink were offered."
ข้อเสีย: "Nothing to be honest . All positive."

ข้อดี: "Crew was courteous and polite! Entertainment system had some great movies at no additional cost."
ข้อเสีย: "Poor communication between delta, KLM and Air France meant that I couldn’t check in online and get a digital boarding pass. Furthermore I couldn’t use the check-in kiosks because my name was listed as Reidmr instead of Reid, which meant that my boarding pass did not match my passport. Overall this caused unnecessary delays that were compounded by the fact that I couldn’t use my TSA precheck. My main problem on the plane was that I had to struggle to get water served to me. It’s always so dry on planes and I would have liked to be able to get more than one tiny glass of water at a time. Also, would have loved a window at my window seat. Plus no WIFI!?"

ข้อดี: "Ground staff at Manchester very helpful"
ข้อเสีย: "Information on KLM website and flight status said 50 minutes delay and was never updated with the true status. 3 hours before we took off. KLM blamed the fog at Manchester but to be honest most other flights seemed unaffected. Put up in an IBIS hotel and fed substandard food and shitty hotel room with an Aircon unit that clunks into action every 30 seconds keeping me awake. It's external so I can't switch it off. Being given a 10 Euro voucher for food at the airport when most food and a drink will cost you 12 to 15 euros."

ข้อดี: "I was pleasantly surprised they had a snack service on such a short flight. The flight attendants were very friendly"
ข้อเสีย: "Amsterdam customs is the most disorganized I have ever seen. With the number of tourists entering the country you would think they would have done something about it. There were only 2 customs agents!! One for all passports and 1 for all passports. We were in the customs hall longer than we were in flight!"

ข้อดี: "Wider seat than most business class"
ข้อเสีย: "Row 6 in business is after the first 5 rows and Galley and restroom. Very awkward"

ข้อเสีย: "Why do the crew have to slam the overhead and catering compartments to get them to shut?"

ข้อดี: "Price"
ข้อเสีย: "Klm flight has very congested seating Getting information about eticket was pain"

ข้อดี: "."

ข้อดี: "Friendliest economy class service I've ever encountered."

ข้อดี: "Very friendly and the food and drinks never stopped and no additional charges, a very nice experience over the bargain airlines, free in-flight movies, and entertainment, no cost."
ข้อเสีย: "No complaints."

ข้อดี: "Special treat for King's Day Friendly crew"
ข้อเสีย: "15 min late boarding 30 min delay leaving the gate Very little leg room"

ข้อดี: "Overall very nice flight, even comes with free drink and snack"

ข้อดี: "Plane service"
ข้อเสีย: "1h30min delay at airport"

ข้อดี: "Service of the staff was great"
ข้อเสีย: "Turbulence, with all our technology we still cannot avoid this?"

อ่านเพิ่มเติมเกี่ยวกับ เตอร์กิชแอร์ไลน์
ข้อมูลโควิด-19

มาตรการด้านความปลอดภัยสำหรับสายการบินที่บินจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร

สายการบินที่บินจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร ได้ออกมาตรการด้านความปลอดภัยเพิ่มเติมและปรับนโยบายเพื่อรองรับนักท่องเที่ยวได้ดีขึ้น นโยบายจะแตกต่างกันไปตามสายการบิน

สุขอนามัยที่รัดกุมมากขึ้น

ทำความสะอาดรายวัน และติดตั้งไส้กรองเคบิน HEPA บนเที่ยวบินจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร

บังคับสวมหน้ากาก

ต้องสวมหน้ากากเมื่ออยู่บนเครื่อง มีหน้ากากให้บนเที่ยวบินจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร

ที่นั่งแบบเว้นระยะห่างระหว่างบุคคล

ไม่สามารถจองที่นั่งตรงกลางในเที่ยวบินจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร ได้

การตรวจก่อนขึ้นเครื่อง

ตรวจหาแอนติบอดี้ และตรวจหาอาการสำหรับเที่ยวบินจาก คริสเตียนซานด์ ไป กรุงเทพมหานคร

จองเที่ยวบินราคาถูกจาก คริสเตียนซานด์ - กรุงเทพมหานคร

ข้อเสนอเที่ยวบินไป-กลับล่าสุด

24/11
พ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
31 ชม. 15 น.
KRS - BKK
1/12
พ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
17 ชม. 35 น.
BKK - KRS
24/11
พ.
1 แวะพัก
KLM
17 ชม. 25 น.
KRS - BKK
30/11
อ.
1 แวะพัก
KLM
19 ชม. 25 น.
BKK - KRS
3/12
ศ.
2 แวะพัก
เตอร์กิชแอร์ไลน์
41 ชม. 25 น.
KRS - BKK
14/4
พฤ.
2 แวะพัก
เตอร์กิชแอร์ไลน์
26 ชม. 25 น.
BKK - KRS
24/11
พ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
23 ชม. 35 น.
KRS - BKK
30/11
อ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
24 ชม. 30 น.
BKK - KRS
24/11
พ.
2 แวะพัก
KLM
18 ชม. 45 น.
KRS - BKK
30/11
อ.
1 แวะพัก
KLM
19 ชม. 25 น.
BKK - KRS
16/2
พ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
54 ชม. 15 น.
KRS - BKK
22/2
อ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
19 ชม. 05 น.
BKK - KRS
24/11
พ.
3 แวะพัก
หลายสายการบิน
27 ชม. 50 น.
KRS - BKK
1/12
พ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
17 ชม. 35 น.
BKK - KRS
16/2
พ.
2 แวะพัก
KLM
25 ชม. 20 น.
KRS - BKK
22/2
อ.
1 แวะพัก
KLM
19 ชม. 25 น.
BKK - KRS
16/2
พ.
1 แวะพัก
KLM
25 ชม. 35 น.
KRS - BKK
22/2
อ.
1 แวะพัก
KLM
19 ชม. 25 น.
BKK - KRS
1/12
พ.
3 แวะพัก
หลายสายการบิน
39 ชม. 50 น.
KRS - BKK
10/4
อา.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
19 ชม. 40 น.
BKK - KRS
16/2
พ.
1 แวะพัก
KLM
25 ชม. 35 น.
KRS - BKK
23/2
พ.
2 แวะพัก
KLM
32 ชม. 10 น.
BKK - KRS
1/12
พ.
3 แวะพัก
หลายสายการบิน
39 ชม. 50 น.
KRS - BKK
10/4
อา.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
19 ชม. 40 น.
BKK - KRS
1/12
พ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
15 ชม. 50 น.
KRS - BKK
10/4
อา.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
19 ชม. 40 น.
BKK - KRS
1/12
พ.
1 แวะพัก
KLM
17 ชม. 25 น.
KRS - BKK
10/4
อา.
1 แวะพัก
KLM
34 ชม. 40 น.
BKK - KRS
1/12
พ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
15 ชม. 50 น.
KRS - BKK
10/4
อา.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
19 ชม. 40 น.
BKK - KRS
30/11
อ.
2 แวะพัก
KLM
26 ชม. 20 น.
KRS - BKK
11/4
จ.
1 แวะพัก
KLM
15 ชม. 55 น.
BKK - KRS
16/2
พ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
18 ชม. 25 น.
KRS - BKK
23/2
พ.
3 แวะพัก
หลายสายการบิน
32 ชม. 00 น.
BKK - KRS
24/11
พ.
3 แวะพัก
หลายสายการบิน
39 ชม. 50 น.
KRS - BKK
30/11
อ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
24 ชม. 30 น.
BKK - KRS
1/12
พ.
3 แวะพัก
หลายสายการบิน
39 ชม. 50 น.
KRS - BKK
11/4
จ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
16 ชม. 25 น.
BKK - KRS
30/11
อ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
30 ชม. 55 น.
KRS - BKK
13/4
พ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
20 ชม. 25 น.
BKK - KRS
แสดงผลลัพธ์เพิ่มเติม

ข้อเสนอเที่ยวบินเที่ยวเดียวล่าสุด

2/11
อ.
3 แวะพัก
หลายสายการบิน
39 ชม. 50 น.
KRS - BKK
2/11
อ.
1 แวะพัก
KLM
18 ชม. 25 น.
KRS - BKK
2/11
อ.
2 แวะพัก
หลายสายการบิน
31 ชม. 15 น.
KRS - BKK

ค้นหาตามการแวะพัก

ค้นหาตามสายการบิน

KLM
-
1
  • ไป-กลับ
  • เที่ยวเดียว
  • เดินทางหลายเมือง
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
  • หลากหลาย
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง