kayak.co.th มีให้บริการในภาษาอังกฤษ Visit site in English.

ค้นหาตั๋วเครื่องบินราคาประหยัดจาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ

BKK - UKB

ค้นหาตั๋วเครื่องบินราคาประหยัดจาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ

ค้นหากว่าร้อยเว็บไซต์การเดินทางในครั้งเดียวสำหรับโปรโมชั่นเที่ยวบินไป โกเบ

ไป-กลับ
ชั้นประหยัด
กรุงเทพมหานคร (BKK)
โกเบ
พฤ. 15/4
พฤ. 22/4
ไม่ระบุเดือน
เปรียบเทียบกับ KAYAK |

คำถามที่พบบ่อยสำหรับการจองเที่ยวบินจาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ

เที่ยวบินจาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ ใช้เวลานานเท่าไหร่?

สายการบินไหนที่ให้ราคาที่ถูกที่สุดจาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ?

KAYAK หาราคาเที่ยวบินที่ต่ำมากขนาดนี้จาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ ได้อย่างไร?

เครื่องมือคาดการณ์ราคาเที่ยวบินของ KAYAK ช่วยให้ฉันเลือกเวลาที่เหมาะสมในการซื้อตั๋วจาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ ได้อย่างไร?

ตัวเลือก KAYAK Mix ของเที่ยวบินจาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ คืออะไร?

ฟีเจอร์ "วันที่ยืดหยุ่น" ของ KAYAK คืออะไรและทำไมฉันต้องสนใจเมื่อฉันกำลังมองหาเที่ยวบินจาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ?

สายการบินยอดนิยมที่บินจาก กรุงเทพมหานคร ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ ไป โกเบ

คะแนนตามรีวิวของลูกค้า KAYAK

8.6
ANA
คะแนนรีวิวขึ้นอยู่กับ 4,649 รีวิว
8.8
การขึ้นเครื่อง
8.5
คอมฟอร์ท
9.0
ลูกเรือ
8.4
ความบันเทิง
8.3
อาหาร
รีวิวสายการบิน

ข้อดี: "Seat not comfortable crew was amazing"
ข้อเสีย: "Comfort in seat"

ข้อดี: "The crew was very friendly and attentive. They look after the customers."
ข้อเสีย: "I can't think of anything that could have been better."

ข้อเสีย: "if the seat can be reclined a little more"

ข้อดี: "All crew are so kind.Great services."

ข้อดี: "Nothing."
ข้อเสีย: "Old man next to me couldn’t keep his arm on his side."

ข้อดี: "Friendly staff, fast service, and good food."

ข้อดี: "Crew members was very polite and food was good"
ข้อเสีย: "seat is quite small."

ข้อเสีย: "Great staff and food for a plane."

ข้อเสีย: "Salad and fruit came Frozen"

ข้อดี: "The seat was nice"
ข้อเสีย: "Service was extremely slow, it took almost two hours just to get offered a drink. There wasn't any offering after boarding and I had to ask just to get water. The food was quite bad, normally I would choose the Japanese meal, however, both the Japanese and International options were poor. The staff seemed unorganized and did not follow a set protocol."

ข้อดี: "It was alright."
ข้อเสีย: "Prepare to wake up with neck pain."

ข้อดี: "The entertainment touch screen didn't work at first, but mentioned it to a crew, it was rebooted right away and worked fine after all. Thank you."

ข้อเสีย: "very average"

ข้อดี: "The crews on ANA (Flight Attendants) are the hardest working, most polite and service oriented of ANY carrier I can remember. When the cabin lights are ON, the crew is hustling to keep the passengers occupied and chewing. Free Beer, Wine and mixed drinks in Coach! Every Service - Snack, Drinks, Lunch, Dinner, Coffee/Tea, Second and Third rounds of drinks includes a cold towel to wipe your face and hands and most important, trash is collected promptly EVERY single time. WOW. I noticed that Flight Attendants take notes on sleeping passengers for every major meal service, and they take the time to revisit those customers when awake to check they might have wanted to be fed. I also noticed that the crew has special double sided tape to pickup crumbs and spills in the aisles so grime is not tracked into the carpet. Dont be surprized to see a flight attendant cruising the aisle after dinner with a soft cooler full of small vanilla Hagen Daz cups..."
ข้อเสีย: "We flew from Bangkok to Washington Dulles with a connection in Tokyo. Snow in Japan caused crew shifts to max out and ultimately a dramatic change in flight departure. (Guaranteeing a missed connection) This caused multiple downstream challenges. 1. Original flight was scheduled for 00:30. (Half Past Midnight), rescheduled flight was scheduled for 12:30 (Half Past Noon) For Americans unused to a 24 hour clock, this made emails From ANA very difficult to wrap your mind around. Was it a typo? What happens when you miss your connection? (Turns out weather delays do NOT result in accommodations or meals being provided) Rescheduled flight should have been for 1231 with (AM/PM in Parentheses) 2. For passengers who spent their vacation/trip near the equator, the prospect of spending the night in snowbound Tokyo was simply not addressed in the cancellation email. The better option was to stay in your original point of origin and make the connection in one day, but email has NO telephone number for passengers to call to make these arrangements. (We ended up calling a toll California telephone number to be sure we got an English speaking agent) 3. Many SE Asian departing cities have a crazy baggage weight policy that allows for Two bags of 25 Kilos each , but if you have a single bag that weights 32 Kilos, you must pay excess baggage. Although the policy may NOT be specific to ANA, there are hundreds of folks of all nationalities repacking suitcases on the floor of the airport, to try to meet the regulations. As a traveler I understand this, but as an ANA customer it makes no sense, especially when the ticket agent cannot charge the overage to a credit card at the ticket counter. Instead sending you to a different location then waiting for you to return with a receipt. Its a huge scam and ANA can do better communicating the rules to passengers via email or their web site. Nothing starts a long trip off worse than arguments over arcane rules. 4. Changing a return flight arrangement as a result of weather happens at the last moment, but seat assignments apparently could not keep up. I would rather NOT fly than face a center seat in coach for 14 hours. I cannot explain what happened, but repeated attempts at advance check in showed NO assigned seats available, the ticket and gate agents could not improve on this, but BOTH flights ended up having empty seats and in the end we stressed for nothing. ANA must be able to do better, improving their IT systems to make advance seat assignments possible no matter how challenging the problem of "equipment" and other changes in the face of a canceled flight."

ข้อดี: "Staff were friendly from check in to disembark. Food was quite good. Boarded on time and people were accomodating of one another in the entry and exit process."
ข้อเสีย: "I was travelling with my twin 11 yr olds one of whom has limited sight. They normally only allow early boarding of young children, but we need extra time as I have 2 children to organise and my daughters sight dictates that i have to assist her. Other passengers were not impressed. I would like the airlines to take the initiative to have all children boarded early as if we board with everyone else, the aisles will be blocked as my children try to get organised."

ข้อเสีย: "Food was not good, seats not comfy"

ข้อดี: "Great service."

ข้อดี: "crew was professional and very attentive and beer and wine on the flight."
ข้อเสีย: "wish they had more movies choices from the u.s."

ข้อดี: "Food was good also"

ข้อดี: "Food and service was excellent."
ข้อเสีย: "Seats in economy were narrower than other airlines."

ข้อดี: "on time"

ข้อดี: "Crew attentiveness; relative comfort (could be better - but I've had worse); variety of movies"
ข้อเสีย: "I'd like greater variety in food choices"

ข้อดี: "Love everthing."

ข้อดี: "Everything"
ข้อเสีย: "Nothing"

ข้อดี: "Crew was very friendly. All observed interactions with passengers were pleasant and helpful."

ข้อดี: "5 stars all around 5 stars around"

ข้อดี: "Food"

ข้อดี: "From communication on flight details to boarding to in-flight comfort, ANA rocked. The staff was so kind, seeing that we had what we needed. I didn't feel like a liability at all, and I think their approach to the work ensured a great flight experience for everyone."

ข้อเสีย: "Very nice services"

ข้อเสีย: "Nothing, everything was as expected"

ข้อดี: "Seat"
ข้อเสีย: "Food was a bit salty. Bread was so cold."

ข้อเสีย: "Plane was hot and a lot of food but it wasn't very good."

ข้อเสีย: "United did not allocate to code share flight on correct date. I was rufused to be on the board at the ticket counter and ANA code share company ask to call to united 1-800 #. I missed the flight and ended up buying one way ticket from other air line with my own expense."

ข้อดี: "Clean cabin. Courteous and friendly attendants. Inflight amenities were excellent."
ข้อเสีย: "N/A"

ข้อดี: "2 inches more legroom in economy than other airlines on that route."

ข้อดี: "On time, comfort, good food, good deal"
ข้อเสีย: "N/a"

ข้อดี: "Everything but the food menu. But it's okay. I usually order Hindu meal."
ข้อเสีย: "Nothing except food menu. The standard menu does not change very much. It's always very similar."

ข้อดี: "Cabin crews are efficient and very polite. Film selection is fine."
ข้อเสีย: "Food is boring. I always find myself hungry after flight, as I couldn't find much to eat so left a lot. Maybe I should bring my own food from next time..."

ข้อดี: "Staff are very attentive and helpful; the entertainment system is top class"
ข้อเสีย: "On boarding, the markers for "business" and "diamond" class are only distinguished by a (low) signpost at the head of the queue. If you're further back or not so tall s difficult to see which queue is correct... quite a few people (not me fortunately!) got turned away because they don't know ANA's boarding system. Also a problem with boarding at HND where the overhead monitors show BIz but not First/Diamond. As some other reviews pointed out, BBC news just didn't work. CNN worked intermittently."

ข้อดี: "Ok"
ข้อเสีย: "Not ok"

ข้อดี: "Delightful service, comfortable seats, delicious food... what a treat! It was a pleasure to fly ANA and I look forward to doing so again."

ข้อดี: "Great service, everyone was happy to do their job"

ข้อเสีย: "Sitting on the back rows , when I was served my food the lady said there was no more options I had to take what was left, meaning if I wanted the pasta I would Not get it because unfortunately I got a sit at the back of the airplane, but I paid the same amount of money for the ticket as the person sitting 20 rows in front of me It is outrageous"

ข้อดี: "A N A Very good, space between chairs is very good, crew very professional and friendly"

ข้อดี: "All"
ข้อเสีย: "Nil"

ข้อดี: "overall clean and comfortable, service is great"

ข้อเสีย: "Limited movie and news programs"

ข้อดี: "Crew always good"
ข้อเสีย: "Leg room tight for 6 ft'er. Seal selection changed without notice from on-line chart to actual"

ข้อดี: "The crew are very very friendly, helpful,fantastic service, all thing is good"
ข้อเสีย: "I like in the future is thay have arabic person , i would like thay take care about his meal( halal food)"

อ่านเพิ่มเติมเกี่ยวกับ ANA
ข้อมูลโควิด-19

มาตรการด้านความปลอดภัยสำหรับสายการบินที่บินจาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ

สายการบินที่บินจาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ ได้ออกมาตรการด้านความปลอดภัยเพิ่มเติมและปรับนโยบายเพื่อรองรับนักท่องเที่ยวได้ดีขึ้น นโยบายจะแตกต่างกันไปตามสายการบิน

สุขอนามัยที่รัดกุมมากขึ้น

ทำความสะอาดรายวัน และติดตั้งไส้กรองเคบิน HEPA บนเที่ยวบินจาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ

บังคับสวมหน้ากาก

ต้องสวมหน้ากากอนามัยเมื่ออยู่บนเครื่อง มีหน้ากากอนามัยให้บนเที่ยวบินจาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ

ที่นั่งแบบเว้นระยะห่างระหว่างบุคคล

ไม่สามารถจองที่นั่งตรงกลางในเที่ยวบินจาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ ได้

การตรวจก่อนขึ้นเครื่อง

ตรวจหาแอนติบอดี้ และตรวจหาอาการสำหรับเที่ยวบินจาก กรุงเทพมหานคร ไป โกเบ

จองเที่ยวบินราคาถูกจาก กรุงเทพมหานคร - โกเบ

ข้อเสนอเที่ยวบินไป-กลับล่าสุด

1/10
ศ.
1 แวะพัก
ANA
10 ชม. 00 น.
BKK - UKB
15/10
ศ.
1 แวะพัก
ANA
9 ชม. 25 น.
UKB - BKK

ค้นหาตามการแวะพัก

ค้นหาตามสายการบิน

ANA

ค้นหาตามราคา

ข้อเสนอเที่ยวบินเที่ยวเดียวล่าสุด

24/9
ศ.
1 แวะพัก
ANA
10 ชม. 00 น.
BKK - UKB

ค้นหาตามการแวะพัก

ค้นหาตามสายการบิน

ANA

ค้นหาตามราคา

-
1
  • ไป-กลับ
  • เที่ยวเดียว
  • เดินทางหลายเมือง
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
  • หลากหลาย
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง
ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัด
  • ชั้นประหยัดพรีเมี่ยม
  • ชั้นธุรกิจ
  • ชั้นหนึ่ง