kayak.co.th มีให้บริการในภาษาอังกฤษ Visit site in English.
ผู้ให้บริการ | ทั้งหมด (ต่อคืน) |
---|---|
อโกด้า | ฿19,004 |
Hotels.com | ฿21,845 |
MARRIOTTDERBYSOFT | ฿26,788 |
คุ้มค่าเงิน | 8.7 |
---|---|
ระยะทางไปใจกลางเมือง | 0.7 km |
คะแนนสถานที่ตั้ง | 9.5 |
สนามบินที่ใกล้ที่สุด | ฟลอเรนซ์ สนามบินเปเรโตลา |
ระยะทางไปสนามบิน | 5.3 km |
It was okay, but not great
The staff was fantastic and very helpful. The full breakfast was very nice as well. I learned how to saber off the top of a Champagne bottle. A new party trick for me.
The rooms were only okay not a very good value for the money. I would have liked a much better bathroom and a little more attention to detail would have been nice as well.
excellent property
I have experience a lot of luxury hotel , but in this hotel I found them very helpful .The second night for me in the hotel I had an emergency case where my son chocked with food I called the reception and they were there at my door step helping me out like one of their family member I appreciate that . And recommend it to all my friends.
For reservations please send an e-mail to stregisflorence@stregis.com or call +39 055 27163849. Situated in central Florence, the scenic St. Regis Florence has been the preferred stop of seasoned travelers since the 18th century. Steps away from iconic landmarks, it offers an unrivaled immersion into the cradle of the Renaissance. Experience myriad storied Florentine aesthetics throughout the hotel's decidedly modern amenities and services. Affixed with rich colors, custom frescos and sparkling crystal chandeliers, the antique décor pays homage to the city's artistic heritage. Our 80 spacious guest rooms and 19 distinctive suites are exercised in discreet opulence and refined elegance. Guests staying in Premium Deluxe Arno River View Rooms and all suites enjoy impeccable St. Regis Butler Service any time, day or night.
Marriott
ขึ้นอยู่กับ 116 รีวิว
ความสะอาด
คอมฟอร์ท
ความสะดวก
ที่ตั้ง
เช็คอิน |
15:00 |
เช็คเอาท์ |
12:00 |
นโยบายจะแตกต่างกันตามประเภทของห้องพักและผู้ให้บริการ
เดอะเซนต์เรจิส ฟลอเรนซ์ ได้ดำเนินการตามมาตรการต่อไปนี้:
ทำความสะอาดรายวัน, เพิ่มความพร้อมของผลิตภัณฑ์ด้านสุขอนามัย
ล็อบบี้ที่จัดการเว้นระยะห่างระหว่างบุคคล
การสัมผัสกับพนักงานโรงแรมและแขกคนอื่นๆ ให้น้อยที่สุด