kayak.co.th มีให้บริการในภาษาอังกฤษ Visit site in English.
ผู้ให้บริการ | ทั้งหมด (ต่อคืน) |
---|---|
Zenhotels.com | ฿3,059 |
KAYAK | ฿3,084 |
Orbitz | ฿3,338 |
คุ้มค่าเงิน |
8.5 |
---|---|
ระยะทางไปใจกลางเมือง |
15.4 km |
คะแนนสถานที่ตั้ง |
8.7 |
สนามบินที่ใกล้ที่สุด |
กรีนสโบโร Greensboro/H. Point |
ระยะทางไปสนามบิน |
3.4 km |
The beds were uncomfortable. I had requested a King with pull out on the first floor. When I arrived they offered a 3rd floor suite. I reminded them it was 1st floor that o needed...but when we got to our first floor room it was two double beds and a pull out. My husband said he didn’t want to bother anyone to move. Also, there was a VERY noisy bike rally at the Embassy suites. It kept us awake. Again, we didn’t complain (but what could anyone do?).
Welcome to the Homewood Suites by Hilton Greensboro hotel in Greensboro, NC. We are in the heart of the Piedmont Triad, making the Homewood Suites by Hilton the perfect place to rest when visiting Greensboro, High Point and Winston-Salem. The Homewood Suites by Hilton hotel in Greensboro, NC is an upscale property with spacious apartment style suites. Each of the 104 suites consists of one or two private bedrooms attached to a comfortable living area with either a king size bed or two double beds. Each suite at the Homewood Suites by Hilton hotel features a fully equipped kitchen, microwave oven, full refrigerator, VCR and complimentary high-speed internet access. Each guest of this Greensboro, NC Homewood Suites hotel can enjoy the daily complimentary Suite Start hot breakfast and the Welcome Home reception featuring a complimentary light meal and beverages Monday through Thursday evenings (subject to state and local laws). Make Yourself At Home.
Hilton
ขึ้นอยู่กับ 229 รีวิว
ความสะอาด
คอมฟอร์ท
ความสะดวก
ที่ตั้ง
เช็คอิน |
15:00 |
เช็คเอาท์ |
11:00 |
นโยบายจะแตกต่างกันตามประเภทของห้องพักและผู้ให้บริการ
โฮมวูดสวีทส์ บายฮิลตัน สนามบินกรีนส์โบโร ได้ดำเนินการตามมาตรการต่อไปนี้:
ทำความสะอาดรายวัน, เพิ่มความพร้อมของผลิตภัณฑ์ด้านสุขอนามัย
ล็อบบี้ที่จัดการเว้นระยะห่างระหว่างบุคคล
การสัมผัสกับพนักงานโรงแรมและแขกคนอื่นๆ ให้น้อยที่สุด