฿

ค้นหาตั๋วเครื่องบินราคาประหยัดจาก โตเกียว ไป กรุงเทพฯ (TYO - TH1)

ค้นหากว่าร้อยเว็บไซต์การท่องเที่ยวในครั้งเดียวสำหรับข้อเสนอเที่ยวบินไป กรุงเทพฯ

ศ. 22/9
ศ. 29/9
ไม่ระบุเดือน
1 ผู้ใหญ่
เปรียบเทียบกับ KAYAK |

จองเที่ยวบินราคาถูกจาก โตเกียว ไป กรุงเทพฯ (ไป-กลับ)

สนามบิน
ต้นทาง
โตเกียว
฿ 7,333
เท่านั้น
฿ 7,333
฿ 8,985
เท่านั้น
฿ 8,985
จุดหมาย
กรุงเทพฯ
฿ 7,333
เท่านั้น
฿ 7,333
฿ 7,333
เท่านั้น
฿ 7,333
พฤ., 16 พ.ย.
NRT
DMK
7ชม. 20น.
ส., 18 พ.ย.
DMK
NRT
5ชม. 30น.
ทริป: 3 วัน
โดยรวม 6.3 ดี
ขึ้นอยู่กับ 96 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
7.1
ความบันเทิง
4.9
อาหาร
5.3
SIN
MNL
พอใช้ 5.0

Cheap flight. Delayed due to aircraft issue, I think. At least they were honest about it and apologized.

Again, as this is a budget airline, you really can't expect too Much from them. They get you from point a to point b, that's enough. You will have to sacrifice your own comfort.

MNL
SIN
ดี 6.0

Seats are super cramped and recline doesn't do much.

CAN
SIN
พอใช้ 4.0

Nothing as such

1hr delay

HKT
SIN
ปานกลาง 2.0

An hour and half delayed without prior notice. So i had to wait at the gate.

OOL
SIN
ยอดเยี่ยม 10.0

It was all great. Paid extra for the quiet area. Worth it

Nothing.

ศ., 1 ธ.ค.
NRT
DMK
6ชม. 50น.
จ., 4 ธ.ค.
DMK
NRT
6ชม. 15น.
ทริป: 4 วัน
5.7พอใช้แสดงรีวิว
โดยรวม 5.7 พอใช้
ขึ้นอยู่กับ 4 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
6.0
ลูกเรือ
7.1
ความบันเทิง
4.5
อาหาร
5.5
DMK
PVG
ปานกลาง 3.6

I got there

Very cheap but too basic for my liking - no food (can buy it though), no water, no blankets or pillow on a night flight.

ส., 2 ธ.ค.
NRT
DMK
7ชม. 20น.
จ., 4 ธ.ค.
DMK
NRT
6ชม. 15น.
ทริป: 3 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว
จ., 9 ต.ค.
HND
BKK
24ชม. 40น.
อา., 15 ต.ค.
BKK
HND
20ชม. 40น.
ทริป: 7 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 665 รีวิว
โดยรวม
7.8
การขึ้นเครื่อง
7.8
ความสะดวกสบาย
7.7
ลูกเรือ
8.2
ความบันเทิง
6.5
อาหาร
7.1
HAN
SGN
พอใช้ 5.3

Oh Food. Again food. I have been being served the same food for more than 10 years. bread and cold meat...!!!

CXR
DAD
ดี 6.0

Flight left exactly on time and arrived 10 minutes early.

Leg room very poor on this flight. Very short flight so no food or entertainment.

NRT
SGN
พอใช้ 4.0

We booked the flight for family of 8 Despite informing them over counter in Narita international airport that to place us at 2 together in the same because we have kid of 8 years and 12 years , we were all allocated separately. We could not do online check in even we log in 24 hours before flight ,all seats shown available is individual. Being in the airport early does not help too. I will definitely not consider taking Vietnam airlines in future n will cautious friends to be aware of such service.

DAD
NRT
พอใช้ 4.0

Flight schedule on time

Very little leg room. Claustrophobic with high seats blocking any view of windows. Food was basic with stale bread. Person in front had seat reclined for the whole trip even though she was reading. Also down during lunch. Infuriating.

SGN
SYD
ดี 7.0

Pre dinner drinks came with first course; hot tea came with wine and main course - staff were trying but clearly need better training in restaurant service and dining practices All the lights went on for breakfast but then, after clearing away, only an hour out from a mid morning landing lighting returned to night time!

พ., 11 ต.ค.
NRT
BKK
21ชม. 10น.
ศ., 13 ต.ค.
BKK
NRT
15ชม. 20น.
฿ 10,967
ทริป: 3 วัน
โดยรวม 7.3 ดี
ขึ้นอยู่กับ 371 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.4
ความสะดวกสบาย
7.3
ลูกเรือ
7.8
ความบันเทิง
6.9
อาหาร
6.8
HKG
BKK
ดี 6.0

Good landing by Hong Kong airlines

HKG
PEK
พอใช้ 4.3

not much did i like

the boarding was half an hour late with no explanation or warning then we sat for half an hour on the plane without take off. I asked the crew what was happening and reminded them this was a passenger flight not a cargo flight. How about the captain or someone doing something crazy like advising the cabin what is happening? Completely lost on the Chinese psyche it seems. The food was minimal, about a desert spoon of overcooked chicken, piles of rice and an unedible vegetable. I managed to get two thimble full glasses of wine.

BKK
HKG
ดี 7.0

An average experience. The seat is large enough for economy. The flight time was shorter than expected.

I wish slippers were provided as our flight was in the middle of the night. The in-flight entertainment was a local TV program on a shared screen. I wore an eye mask so it didn't bother me too much, but it sucked that I couldn't just turn it off.

HKG
PVG
พอใช้ 5.0

flight being delayed for 5 hours is hardly acceptable. The official delayed certificate should be handed out to passengers in a more spacious and controlled area and not when people are alighting from the aircraft, everyone was stuck and unable to get past the crowd. With China flights, i am pretty certain the bunch of mainlanders didnt even know what the certificate was for, they just flocked over to get it because that is their mentality. Aircon should be turned on if people are stuck inside the airline waiting for take off. Reasons such as the aircon is broken is pathetic. If the captain knows the flight is bound to be delayed then let the crew know in advance so they can prepare for our in flight enjoyment better such as refreshments like water to say the very least.

HKG
OKA
ยอดเยี่ยม 10.0

In seat entertainment and a blanket larger than a dinner napkin in economy.

พ., 14 มี.ค.
HND
BKK
22ชม. 10น.
พฤ., 29 มี.ค.
BKK
HND
23ชม. 05น.
฿ 14,501
ทริป: 16 วัน
โดยรวม 7.1 ดี
ขึ้นอยู่กับ 1335 รีวิว
โดยรวม
7.2
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
7.0
ลูกเรือ
7.7
ความบันเทิง
6.4
อาหาร
6.9
HKG
MNL
ยอดเยี่ยม 8.6

Very interesting experience at Manila airport. Their transfer system needs refining and modernising. It was a very difficult and harf to understand process

CEB
MNL
ดี 7.6

got lucky and no one sat next to me. Boarding was fast

No Entertainment module, have to pay for Wifi

MNL
HKG
ดี 7.6

got lucky and no one sat next to me. Boarding was fast

No Entertainment module, have to pay for Wifi

MNL
MEL
ปานกลาง 2.0

Getting off the flight.

More often than not, Philippine Airlines has been our airline of choice because we found their rates to be fair and flights direct and easy. Despite the fact that the PAL terminal was pretty poor, and the food on board was never really decent, we remained loyal to PAL for quite a few years. On our way back to Melbourne from Manila on June 17, Saturday, Colin, Hendrix and I were awaiting boarding at gate 10 for flight PR 209. Having flown with PAL from Melbourne to Manila (as well as with another airline from Manila to Manchester and back), we understood that the usual procedure was to allow passengers with infants to board first. Due to the lack of order (there were no clear queues in sight), Colin decided to ask 3 different PAL personnel if there was, indeed, a priority queue for people travelling with infants. ALL THREE PERSONNEL ASSURED US THAT THEY WERE NOT YET BOARDING AND THAT WE WOULD BE CALLED UPON PRIOR TO THEM LETTING ANYONE ELSE ON THE PLANE. 2 minutes later, a PAL personnel appears with signage that reads certain row numbers and begins to call out to ALL PASSENGERS FOR BOARDING. Colin swiftly rushes to the front (me and baby in tow) and demands an explanation as to why we were told one thing but are watching them act upon something completely different. I wish I was joking when I tell you that the personnel just stared blankly at us and then carried on checking boarding passes. No apologies, no explanation offered. As soon as we boarded, Colin turned to the first flight steward he saw and asked for a complaint form and told this could ONLY be done online, to which Colin requested we be given the email/web address upon take off. The seats assigned to us were on the right most side of the aircraft, a window and a middle seat. As Colin was placing our bags in the overhead compartment, the steward called to Colin from across the aisle (past the 3 seats in the middle of the plane) to introduce the purser, Jolly Bello. Please note this was happening while people were also trying to get past and get to their seats -and Mr. bello called out across the aisle, "I heard you have a complaint??" to which Colin, baffled, replied "yes do you want to come over here so we aren’t shouting over these people?". Colin yet again told this purser what the complaint was about and was asked (verbatim) "so would you like to make a complaint against THEM?" Would the correct protocol not be to 1. Apologise for any confusion, miscommunication or poor service, 2. Take some responsibility and acknowledge the complaint and 3. Maybe come approach us AFTER TAKE OFF and not while everyone is trying to board the plane? We are no longer choosing Philippine Airlines.

MNL
SYD
พอใช้ 4.0

We boarded the plane approx on time but we were sitting for a while when an announcement asked for 2 passengers to identify themselves with the crew. Nothing more was said until we were now 40 minutes past departure time and the Captain comes on to say we were waiting for a take off slot from the Air Traffic Control!!! No apologies or advice as to what had happened. We finally were on the runway at approx 12 midnight or 1 hr 25 mins late. To top it all I get an email from PAL at 1.56am (I saw this after arrival of course) which said the plane had changed its arrival time to 9.30am - but the departure time remained the same!!! How am I also going to receive an email when I am already flying?? Food was aweful Entertainment system was also aweful - my future flights on PAL will be only a last resort

พฤ., 16 พ.ย.
NRT
BKK
7ชม. 20น.
ส., 18 พ.ย.
BKK
NRT
5ชม. 30น.
ทริป: 3 วัน
โดยรวม 6.3 ดี
ขึ้นอยู่กับ 96 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
7.1
ความบันเทิง
4.9
อาหาร
5.3
HAK
SIN
ปานกลาง 2.0

Staff are impolite. Seats are poorly cleaned and the seat sleeves where keeps the inflight menu dropped off!

OOL
SIN
ยอดเยี่ยม 10.0

It was all great. Paid extra for the quiet area. Worth it

Nothing.

LKO
SIN
ปานกลาง 3.0

Nothing other than punctuality.

After boarding started there was no Aircon the flight was boiling hot and hugely suffocated. Also so many mosquito surely need better service.

SIN
MNL
พอใช้ 5.0

Cheap flight. Delayed due to aircraft issue, I think. At least they were honest about it and apologized.

Again, as this is a budget airline, you really can't expect too Much from them. They get you from point a to point b, that's enough. You will have to sacrifice your own comfort.

SGN
SIN
ดี 7.6

Friendliness of crew and prompt boarding

Delays and sudden change in gate(thou its not the airline fault)

จ., 4 ธ.ค.
NRT
DMK
7ชม. 20น.
อา., 17 ธ.ค.
DMK
NRT
5ชม. 30น.
ทริป: 14 วัน
โดยรวม 6.3 ดี
ขึ้นอยู่กับ 96 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
7.1
ความบันเทิง
4.9
อาหาร
5.3
MNL
SIN
ดี 6.0

Seats are super cramped and recline doesn't do much.

SIN
MNL
พอใช้ 5.0

Cheap flight. Delayed due to aircraft issue, I think. At least they were honest about it and apologized.

Again, as this is a budget airline, you really can't expect too Much from them. They get you from point a to point b, that's enough. You will have to sacrifice your own comfort.

CAN
SIN
พอใช้ 4.0

Nothing as such

1hr delay

OOL
SIN
ยอดเยี่ยม 10.0

It was all great. Paid extra for the quiet area. Worth it

Nothing.

BKK
SIN
ปานกลาง 2.0

nothing

everything

พฤ., 28 ก.ย.
HND
BKK
6ชม. 20น.
จ., 2 ต.ค.
BKK
HND
6ชม. 10น.
฿ 16,417
ทริป: 5 วัน
9.3ยอดเยี่ยมแสดงรีวิว
โดยรวม 9.3 ยอดเยี่ยม
ขึ้นอยู่กับ 12 รีวิว
โดยรวม
8.9
การขึ้นเครื่อง
9.0
ความสะดวกสบาย
8.7
ลูกเรือ
9.1
ความบันเทิง
8.6
อาหาร
8.5
NRT
HKG
พอใช้ 4.6

Why does the shorter of the two flights have more comfortable seats?

JFK
NRT
ยอดเยี่ยม 10.0

The food (Japanese) clearly was a league of its own. Service was prompt, attentive yet discreet.

Selection of video entertainment could be increased and improved.

CTS
HND
ดี 7.6

Very efficient boarding. Using two doors and a twin aisle plane made boarding very efficient despite the size of the plane and the number of people. Free WiFi worked surprisingly well - I was able to make a video call to my family. The plane was clean and tidy . Not really much more to say as it was a very short flight.

No food offered, not even a biscuit, only very basic drink selection.

NRT
KUL
ยอดเยี่ยม 10.0

Everything, from booking till landing

NRT
SYD
ยอดเยี่ยม 9.3

Leg room

ศ., 1 ธ.ค.
NRT
BKK
6ชม. 50น.
จ., 4 ธ.ค.
BKK
NRT
6ชม. 15น.
ทริป: 4 วัน
โดยรวม 6.1 ดี
ขึ้นอยู่กับ 28 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
6.0
ลูกเรือ
7.1
ความบันเทิง
4.5
อาหาร
5.5
DMK
PVG
ปานกลาง 3.6

I got there

Very cheap but too basic for my liking - no food (can buy it though), no water, no blankets or pillow on a night flight.

จ., 4 ธ.ค.
NRT
BKK
7ชม. 20น.
อา., 17 ธ.ค.
BKK
NRT
5ชม. 30น.
ทริป: 14 วัน
โดยรวม 6.3 ดี
ขึ้นอยู่กับ 96 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
7.1
ความบันเทิง
4.9
อาหาร
5.3
DPS
SIN
พอใช้ 5.3

It's a no frills airline! Plane on time, clean, arrived on time. What more do you want?

HAK
SIN
ปานกลาง 2.0

Staff are impolite. Seats are poorly cleaned and the seat sleeves where keeps the inflight menu dropped off!

SIN
MNL
พอใช้ 5.0

Cheap flight. Delayed due to aircraft issue, I think. At least they were honest about it and apologized.

Again, as this is a budget airline, you really can't expect too Much from them. They get you from point a to point b, that's enough. You will have to sacrifice your own comfort.

OOL
SIN
ยอดเยี่ยม 10.0

It was all great. Paid extra for the quiet area. Worth it

Nothing.

SGN
SIN
ดี 7.6

Friendliness of crew and prompt boarding

Delays and sudden change in gate(thou its not the airline fault)

จ., 2 ต.ค.
HND
DMK
17ชม. 45น.
พฤ., 5 ต.ค.
DMK
HND
25ชม. 55น.
ทริป: 4 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว
ส., 2 ธ.ค.
HND
BKK
20ชม. 45น.
ศ., 8 ธ.ค.
BKK
HND
18ชม. 30น.
ทริป: 7 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 665 รีวิว
โดยรวม
7.8
การขึ้นเครื่อง
7.8
ความสะดวกสบาย
7.7
ลูกเรือ
8.2
ความบันเทิง
6.5
อาหาร
7.1
SGN
BKK
ยอดเยี่ยม 8.0

All traditional amenities like foods and water are provided

none

SGN
BKK
พอใช้ 4.0

Poor quality of food. We were not served vegetarian food despite our request made at the time of booking.

HAN
LHR
ดี 6.0

staff on ground and in flight was unfriendly

HAN
SGN
พอใช้ 5.3

Oh Food. Again food. I have been being served the same food for more than 10 years. bread and cold meat...!!!

ICN
SGN
ดี 6.3

Crew on board was responsive and really helpful with regard of needs of passengers. Food tastes really good. Decent amount of leg room, considering it's economy class.

We had a flight at 11am in korea with vietnam airlines heading back to Singapore. We had to queue an hour and a half for our boarding pass and check in, which makes it unbelievable how is that possible. We were there early since 815am, and only got our boarding around 10am. We nearly missed our flight as there were queue all around for security check. I guess this is the first and the last time i will travel with Vietnam Airlines.

ส., 3 ก.พ.
NRT
BKK
7ชม. 20น.
ส., 17 มี.ค.
BKK
NRT
5ชม. 30น.
ทริป: 42 วัน
โดยรวม 6.3 ดี
ขึ้นอยู่กับ 96 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
7.1
ความบันเทิง
4.9
อาหาร
5.3
MNL
SIN
ดี 6.0

Seats are super cramped and recline doesn't do much.

HAK
SIN
ปานกลาง 2.0

Staff are impolite. Seats are poorly cleaned and the seat sleeves where keeps the inflight menu dropped off!

CAN
SIN
พอใช้ 4.0

Nothing as such

1hr delay

DPS
SIN
พอใช้ 5.3

It's a no frills airline! Plane on time, clean, arrived on time. What more do you want?

LKO
SIN
ปานกลาง 3.0

Nothing other than punctuality.

After boarding started there was no Aircon the flight was boiling hot and hugely suffocated. Also so many mosquito surely need better service.

จ., 2 ต.ค.
HND
BKK
17ชม. 45น.
พฤ., 5 ต.ค.
BKK
HND
25ชม. 55น.
ทริป: 4 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว
ศ., 15 ธ.ค.
HND
BKK
24ชม. 10น.
อา., 17 ธ.ค.
BKK
HND
18ชม. 30น.
ทริป: 3 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 665 รีวิว
โดยรวม
7.8
การขึ้นเครื่อง
7.8
ความสะดวกสบาย
7.7
ลูกเรือ
8.2
ความบันเทิง
6.5
อาหาร
7.1
SGN
KUL
ยอดเยี่ยม 8.0

Everything was alright. Except I got the last seat of the plane where I couldn't adjust my seat

The food was a bit salty this time.

NRT
SGN
พอใช้ 4.0

We booked the flight for family of 8 Despite informing them over counter in Narita international airport that to place us at 2 together in the same because we have kid of 8 years and 12 years , we were all allocated separately. We could not do online check in even we log in 24 hours before flight ,all seats shown available is individual. Being in the airport early does not help too. I will definitely not consider taking Vietnam airlines in future n will cautious friends to be aware of such service.

SGN
SYD
ดี 7.0

Pre dinner drinks came with first course; hot tea came with wine and main course - staff were trying but clearly need better training in restaurant service and dining practices All the lights went on for breakfast but then, after clearing away, only an hour out from a mid morning landing lighting returned to night time!

SGN
KUL
พอใช้ 4.0

Good side of it give business class passages and elder people, pregnant women and family with children on board first. It's good to make a family comfortable with their children.

Poor menu service and I have no choices over the menu. All the request menu it just no services like it at all in flight, stewardess not so friendly at all. Interior design it's so dull colour not very cheerful airlines. Regret to fly with Vietnam Airlines. I will never take your flight anymore.

HAN
SGN
พอใช้ 5.3

Oh Food. Again food. I have been being served the same food for more than 10 years. bread and cold meat...!!!

พฤ., 25 ม.ค.
NRT
DMK
7ชม. 10น.
อา., 28 ม.ค.
DMK
NRT
6ชม. 15น.
ทริป: 4 วัน
5.7พอใช้แสดงรีวิว
โดยรวม 5.7 พอใช้
ขึ้นอยู่กับ 4 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
6.0
ลูกเรือ
7.1
ความบันเทิง
4.5
อาหาร
5.5
DMK
PVG
ปานกลาง 3.6

I got there

Very cheap but too basic for my liking - no food (can buy it though), no water, no blankets or pillow on a night flight.

พฤ., 28 ธ.ค.
HND
BKK
23ชม. 45น.
อ., 2 ม.ค.
BKK
HND
22ชม. 00น.
฿ 20,910
ทริป: 6 วัน
โดยรวม 6.2 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3494 รีวิว
โดยรวม
6.3
การขึ้นเครื่อง
6.3
ความสะดวกสบาย
6.3
ลูกเรือ
6.7
ความบันเทิง
6.0
อาหาร
5.7
ICN
PVG
ดี 6.0

Managed to get a seat in a good spot which more legs soace

Chinese regulation forbid the use of any cell phone during the entire flight... even in flight mode!!! This is utterly frustrating and annoying, especially when the flight is 15 hours long!!! Also food was meat only, no possibility to get fish or vegetarian

HKG
KMG
ดี 6.0

Despite the late arrival of the inbound aircraft, the bus boarding was efficient and we were ready to go fairly swiftly. The seats were quite comfortable for a short flight, it was a visibility newish B737-800 aircraft. The food was bland and flavourless, but they did serve fruit and Haagen Dazs

Again the food was basic apart from the ice cream. The entertainment came in the form of pop down screens that just played a Chinese drama. The single most frustrating thing about flying any Chinese airline though is the blanket ban on all mobile phones during the flight, even in flight mode. A imbisilic and embarrassingly outdated rule that is clearly one of the many achievements of the CCP. Wake up and join the rest of the world!

PVG
SIN
พอใช้ 5.6

The journey was smooth, the seat was comfortable enough. Food was decent.

I took 2 connecting flights back home, both flights were delayed by 2h and 1.5h respectively. No estimated new departure time was given, and the staff took very long (well after the supposed departure time) before they made an announcement for us to apologise for the delay. Service was mediocre. Half the time the crew was no where in sight, so it was difficult to ask them for something. When pressing the bell for service, they also took very long to respond. Once, when i had asked a steward for water, he was busy and told me to go to the back of the airplane to get it myself.

SYD
PVG
ยอดเยี่ยม 10.0

I was lucky enough to travel on the 777-300 new config business. Pyjamas to boot, never had those in biz class before. Hats off to China Eastern, exceeded my expectations and beat the competition. Gutted my flight is with Lufthansa from Shanghai to Frankfurt. Will definitely be looking to fly with them again. Can't comment on economy as didn't get chance to look around.

PVG
ORD
ยอดเยี่ยม 10.0

My dietary preferences didn't get reported right and the flight attendant was very accomodating and made me a platter of a bunch of sides whereas other airlines in my experiences just say tough luck.

I don't speak Chinese so I found their website very confusing and couldn't navigate my booking online well

พ., 28 ก.พ.
NRT
DMK
7ชม. 20น.
อ., 13 มี.ค.
DMK
NRT
5ชม. 30น.
ทริป: 13 วัน
โดยรวม 6.3 ดี
ขึ้นอยู่กับ 96 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
7.1
ความบันเทิง
4.9
อาหาร
5.3
CAN
SIN
พอใช้ 4.0

Nothing as such

1hr delay

SIN
PEN
พอใช้ 4.6

Safe smooth flight. No frills.

HAK
SIN
ปานกลาง 2.0

Staff are impolite. Seats are poorly cleaned and the seat sleeves where keeps the inflight menu dropped off!

SIN
SZX
ปานกลาง 2.0

Check in waiting time 45 mins Flight delay 1.5 hours Air Steward cologne overpowered.

BKK
SIN
ปานกลาง 2.0

nothing

everything

ส., 28 ต.ค.
HND
DMK
17ชม. 15น.
จ., 30 ต.ค.
DMK
HND
23ชม. 30น.
ทริป: 3 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว

เที่ยวบินไปกรุงเทพฯ

*
ราคาสำหรับต่อท่านและตั๋ว E–Tickets ได้รวมภาษีและค่าธรรมเนียมทั้งหมดใน THB

เราพยายามที่จะได้ราคาที่ถูกต้อง อย่างไรก็ตาม ไม่สามารถรับประกันราคาได้

นี่คือเหตุผล:

เราไม่ได้เป็นผู้ขาย
ที่ KAYAK เราไม่ได้กำหนดราคา มันจึงเป็นไปไม่ได้ที่เราจะรับประกันราคาจากบริษัทอื่นๆที่ทำการขาย

เรารวบรวมข้อมูลที่หลากหลายสำหรับคุณ
บริการของเราช่วยคุณเร็วและง่ายขึ้นกับการเปรียบเทียบผลลัพธ์กว่าร้อยเว็บไซต์เกี่ยวกับการท่องเที่ยวในครั้งเดียว ในกรณีนี้ KAYAK คือเครื่องมือค้นหาและเราไม่สามารถรับประกันราคาที่เราค้นพบได้

ทำไมไม่ได้ราคาที่ถูกต้อง 100% ของเวลา?
ราคาบนที่นั่งสายการบิน ห้องพักโรงแรม และรถเช่าสามารถเปลี่ยนแปลงได้ตลอดเวลา ผู้ใช้ท่านอื่นๆอาจพยายามทำการจองการท่องเที่ยวในช่วงเวลาเดียวกัน เป็นผลให้ราคาที่คุณค้นพบไม่มีให้บริการอีกต่อไป

คำถามเพิ่มเติมหรือคุณค้นพบราคาที่ไม่ถูกต้องและต้องการจะบอกเรา
กรุณาส่ง อีเมล หาเรา และใครบางคนจากทีมของเราจะติดต่อกลับหาคุณอย่างเร็วที่สุด

^
ค่าโดยสารที่แสดงได้รวมค่าภาษีและค่าธรรมเนียมสำหรับชั้นประหยัดและถูกค้นพบโดยผู้ให้บริการใน 72 ชั่วโมงที่ผ่านมา ที่นั่งมีจำนวนจำกัดและอาจจะไม่มีในทุกเที่ยวบินและทุกวัน ค่าโดยสารอาจมีการเปลี่ยนแปลงและไม่สามารถใช้ได้ในทุกเที่ยวบินหรือทุกวันเดินทาง ผู้ให้บริการบางรายอาจมีการเรียกเก็บค่าธรรมเนียมในกรณีพิเศษสำหรับสัมภาระฝากใต้เครื่อง กรุณาตรวจสอบกับเว็บไซต์ผู้ให้บริการ