฿

ค้นหาตั๋วเครื่องบินราคาประหยัดจาก มะนิลา Ninoy Aquino Intl ไป กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ (MNL - BKK)

ค้นหากว่าร้อยเว็บไซต์การท่องเที่ยวในครั้งเดียวสำหรับข้อเสนอเที่ยวบินไป กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ

พ. 20/9
พ. 27/9
ไม่ระบุเดือน
1 ผู้ใหญ่
เปรียบเทียบกับ KAYAK |

ข้อมูลที่เป็นประโยชน์

โลว์ซีซั่น:
กันยายน
เวลาที่ดีที่สุดในการหลีกเลี่ยงผู้คน
9%
คาดว่าราคาจะลดลง
ไฮซีซั่น:
มีนาคม
ช่วงเวลาบินที่ได้รับความนิยมมากที่สุด
13%
คาดว่าราคาจะสูงขึ้น
ราคาเฉลี่ย:
฿ 9,615
(ราคาเฉลี่ยใน 72 ชั่วโมงที่ผ่านมา)
ข้อเสนอดี:
฿ 7,665
หรือเที่ยวบินไป-กลับที่น้อยลงภายใน
4 เดือน
ของการเดินทางคือข้อเสนอที่ดี

เมื่อไหร่ที่ควรจะจองเที่ยวบินจาก มะนิลา Ninoy Aquino Intl ไป กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ

ราคาเฉลี่ยต่อเดือน
วิวัฒนาการของราคาในระยะเวลา 90 วันก่อนถึงวันออกเดินทาง
-1 วัน
-2 วัน

เคล็ดลับยอดนิยมในการหาเที่ยวบินราคาถูก

โดยเฉลี่ยแล้ว เที่ยวบินที่ถูกที่สุดจาก มะนิลา Ninoy Aquino Intl ไป กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ จะพบ 90 วันก่อนออกเดินทาง
ทำการจองอย่างน้อย 5 อาทิตย์ก่อนการออกเดินทาง เพื่อที่จะได้ราคาที่ต่ำกว่าเฉลี่ย
ช่วงไฮซีซั่นจะถือว่าเป็นช่วง มีนาคม เดือนที่ถูกที่สุดที่ควรบินคือ กันยายน
โดยเฉลี่ย* เที่ยวบินขาออกช่วงเช้าราคาประมาณ 27% แพงกว่าเที่ยวบินช่วงเย็น
*ราคาเฉลี่ยของราคาที่ต่ำที่สุดที่แสดงในผลการค้นหาของ KAYAK สำหรับเที่ยวบินขาออกในอีก 30 วันข้างหน้า

FAQs สำหรับการจองเที่ยวบินจาก มะนิลา Ninoy Aquino Intl ไป กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ

เที่ยวบินจาก มะนิลา Ninoy Aquino Intl ไป กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ ใช้เวลานานเท่าไหร่?
เที่ยวบินตรงโดยเฉลี่ยจะใช้เวลา 3ชม. 15น. ชั่วโมง โดยครอบคลุมระยะทางที่ 2187 กม.
มีเที่ยวบินทั้งหมดกี่เที่ยวที่บินระหว่าง มะนิลา Ninoy Aquino Intl และ กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ?
มี 50 เที่ยวบิน (บินตรง) ระหว่าง มะนิลา Ninoy Aquino Intl และ กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ ต่ออาทิตย์ โดยเฉลี่ยที่ 7 ต่อวัน
สายการบินไหนที่ให้ราคาที่ถูกที่สุดจาก มะนิลา Ninoy Aquino Intl ไป กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ?
ในช่วง 3 วันที่ผ่านมา ราคาตั๋วเครื่องบินไป-กลับที่ถูกที่สุดพบบน เซบูแปซิฟิกแอร์ (฿ 3,800), ฟิลิปปินส์แอร์ไลน์ (฿ 6,014) and สกู๊ต (฿ 6,542)
ฉันจำเป็นต้องใช้หนังสือเดินทางหรือไม่เมื่อบินระหว่าง มะนิลา Ninoy Aquino Intl และ กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ?
ตกลง
สายการบินไหนที่บินบ่อยที่สุดระหว่าง มะนิลา Ninoy Aquino Intl และ กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ?
ฟิลิปปินส์แอร์ไลน์ (2 ครั้งต่อวัน), การบินไทย (2 ครั้งต่อวัน), เซบูแปซิฟิกแอร์ (2 ครั้งต่อวัน) คือสายการบินที่มีคนบินมากที่สุดในเส้นทางนี้
วันไหนคือวันที่ถูกที่สุดของสัปดาห์ในการบินจาก มะนิลา Ninoy Aquino Intl ไป กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ?
สำหรับ มะนิลา Ninoy Aquino Intl ไป กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ วันพฤหัสบดี คือวันที่ถูกที่สุดในการบินโดยเฉลี่ย และ วันเสาร์ คือวันที่แพงที่สุด การบินจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ กลับไปที่ มะนิลา Ninoy Aquino Intl ข้อเสนอที่ดีที่สุดส่วนมากจะพบใน วันจันทร์ และ วันศุกร์ คือวันที่แพงที่สุด

จองเที่ยวบินราคาถูกจาก มะนิลา Ninoy Aquino Intl ไป กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ (ไป-กลับ)

สนามบิน
ต้นทาง
มะนิลา
฿ 3,800
เท่านั้น
฿ 3,800
จุดหมาย
กรุงเทพฯ
฿ 3,800
เท่านั้น
฿ 3,800
พฤ., 18 ม.ค.
MNL
BKK
3ชม. 30น.
จ., 12 ก.พ.
BKK
MNL
3ชม. 45น.
ทริป: 26 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
6.4
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
6.9
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.5
MNL
SIN
ยอดเยี่ยม 8.0

I like all of it except boarding need to improve..

MNL
BKK
ยอดเยี่ยม 8.6

Professional flight control

Nothing

MNL
CGK
ยอดเยี่ยม 10.0

The landing was just smoothly perfect

It's a no-frill airline so I can't expect any entertainment

BKK
MNL
ปานกลาง 2.0

There is nothing to like about Cebu Air

They're totally classless-inprocessing stinks, charge for just one bag, charge for food, and then run out of everything except potato chips. Cebu Air is the bag-lady of discount airlines!

MNL
REP
ปานกลาง 2.0

Getting a full refund

Bad customer service

อ., 20 ก.พ.
MNL
BKK
3ชม. 40น.
ศ., 23 ก.พ.
BKK
MNL
3ชม. 30น.
ทริป: 4 วัน
โดยรวม 6.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 56 รีวิว
โดยรวม
7.2
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
7.0
ลูกเรือ
7.7
ความบันเทิง
6.4
อาหาร
6.9
PVG
MNL
พอใช้ 5.0

Crew service

No announcement for boarding and flight delayed.

SYD
MNL
พอใช้ 5.3

The flight attendants were pleasant

The food was horrible and not really a choice. The children's meals should be more simple like fruit and chicken and fish without sauces

MNL
MEL
ดี 7.3

Frienly service

Small seatsi big man

SYD
MNL
ดี 6.6

That the plane took off on time and landed ahead of schedule - not like the trip down to Sydney

The entertainment system is non existent and is something that needs to be addressed. The food was a bit better than what was served on the trip down to Sydney but also needs to improve.

MNL
MEL
ปานกลาง 2.0

Getting off the flight.

More often than not, Philippine Airlines has been our airline of choice because we found their rates to be fair and flights direct and easy. Despite the fact that the PAL terminal was pretty poor, and the food on board was never really decent, we remained loyal to PAL for quite a few years. On our way back to Melbourne from Manila on June 17, Saturday, Colin, Hendrix and I were awaiting boarding at gate 10 for flight PR 209. Having flown with PAL from Melbourne to Manila (as well as with another airline from Manila to Manchester and back), we understood that the usual procedure was to allow passengers with infants to board first. Due to the lack of order (there were no clear queues in sight), Colin decided to ask 3 different PAL personnel if there was, indeed, a priority queue for people travelling with infants. ALL THREE PERSONNEL ASSURED US THAT THEY WERE NOT YET BOARDING AND THAT WE WOULD BE CALLED UPON PRIOR TO THEM LETTING ANYONE ELSE ON THE PLANE. 2 minutes later, a PAL personnel appears with signage that reads certain row numbers and begins to call out to ALL PASSENGERS FOR BOARDING. Colin swiftly rushes to the front (me and baby in tow) and demands an explanation as to why we were told one thing but are watching them act upon something completely different. I wish I was joking when I tell you that the personnel just stared blankly at us and then carried on checking boarding passes. No apologies, no explanation offered. As soon as we boarded, Colin turned to the first flight steward he saw and asked for a complaint form and told this could ONLY be done online, to which Colin requested we be given the email/web address upon take off. The seats assigned to us were on the right most side of the aircraft, a window and a middle seat. As Colin was placing our bags in the overhead compartment, the steward called to Colin from across the aisle (past the 3 seats in the middle of the plane) to introduce the purser, Jolly Bello. Please note this was happening while people were also trying to get past and get to their seats -and Mr. bello called out across the aisle, "I heard you have a complaint??" to which Colin, baffled, replied "yes do you want to come over here so we aren’t shouting over these people?". Colin yet again told this purser what the complaint was about and was asked (verbatim) "so would you like to make a complaint against THEM?" Would the correct protocol not be to 1. Apologise for any confusion, miscommunication or poor service, 2. Take some responsibility and acknowledge the complaint and 3. Maybe come approach us AFTER TAKE OFF and not while everyone is trying to board the plane? We are no longer choosing Philippine Airlines.

อ., 26 ก.ย.
MNL
BKK
19ชม. 30น.
ศ., 6 ต.ค.
BKK
MNL
28ชม. 40น.
ทริป: 11 วัน
โดยรวม 6.3 ดี
ขึ้นอยู่กับ 96 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
7.1
ความบันเทิง
4.9
อาหาร
5.3
SIN
SZX
ปานกลาง 2.0

Check in waiting time 45 mins Flight delay 1.5 hours Air Steward cologne overpowered.

HKT
SIN
ปานกลาง 2.0

An hour and half delayed without prior notice. So i had to wait at the gate.

LKO
SIN
ปานกลาง 3.0

Nothing other than punctuality.

After boarding started there was no Aircon the flight was boiling hot and hugely suffocated. Also so many mosquito surely need better service.

SIN
MNL
พอใช้ 5.0

Cheap flight. Delayed due to aircraft issue, I think. At least they were honest about it and apologized.

Again, as this is a budget airline, you really can't expect too Much from them. They get you from point a to point b, that's enough. You will have to sacrifice your own comfort.

SGN
SIN
ดี 7.6

Friendliness of crew and prompt boarding

Delays and sudden change in gate(thou its not the airline fault)

ศ., 12 ม.ค.
MNL
BKK
3ชม. 30น.
จ., 15 ม.ค.
BKK
MNL
3ชม. 45น.
ทริป: 4 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
6.4
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
6.9
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.5
MNL
SIN
ยอดเยี่ยม 8.0

I like all of it except boarding need to improve..

MNL
CGK
ยอดเยี่ยม 10.0

The landing was just smoothly perfect

It's a no-frill airline so I can't expect any entertainment

CEB
MNL
ปานกลาง 3.3

Very little

Delayed, missed next flight, bad customer service

MNL
SYD
ดี 6.0

Flight was delayed.

BKK
MNL
ปานกลาง 2.0

There is nothing to like about Cebu Air

They're totally classless-inprocessing stinks, charge for just one bag, charge for food, and then run out of everything except potato chips. Cebu Air is the bag-lady of discount airlines!

ศ., 9 มี.ค.
MNL
BKK
3ชม. 30น.
ศ., 16 มี.ค.
BKK
MNL
3ชม. 45น.
ทริป: 7 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
6.4
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
6.9
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.5
MNL
BKK
ยอดเยี่ยม 8.6

Professional flight control

Nothing

MNL
SIN
ยอดเยี่ยม 8.0

I like all of it except boarding need to improve..

MNL
RXS
ปานกลาง 3.6

Not a lot, crew were pleasant as always though

The aircraft arrived late - departure was scheduled 15:15 and the inbound flight didn't arrive until 15:05. Full flight so took an age to board. Cramped as usual but not really an issue for an hour flight, but obviously the departure slot had been missed resulting in a 30 minute wait on the tarmac. At least the flight wasn't cancelled as happened to me last time!

MNL
CEB
ปานกลาง 2.6

Luggage check in and on board food problems

MNL
SIN
พอใช้ 5.2

The flight was delayed 30 minutes

พฤ., 8 ก.พ.
MNL
BKK
3ชม. 30น.
จ., 12 ก.พ.
BKK
MNL
3ชม. 45น.
ทริป: 5 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
6.4
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
6.9
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.5
MNL
SYD
ดี 6.0

Flight was delayed.

MNL
REP
ปานกลาง 2.0

Getting a full refund

Bad customer service

MNL
SIN
พอใช้ 5.2

The flight was delayed 30 minutes

MNL
CEB
ปานกลาง 2.6

Luggage check in and on board food problems

MNL
RXS
ปานกลาง 3.6

Not a lot, crew were pleasant as always though

The aircraft arrived late - departure was scheduled 15:15 and the inbound flight didn't arrive until 15:05. Full flight so took an age to board. Cramped as usual but not really an issue for an hour flight, but obviously the departure slot had been missed resulting in a 30 minute wait on the tarmac. At least the flight wasn't cancelled as happened to me last time!

อ., 27 ก.พ.
MNL
BKK
3ชม. 30น.
ศ., 9 มี.ค.
BKK
MNL
3ชม. 45น.
ทริป: 11 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
6.4
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
6.9
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.5
MNL
SIN
ยอดเยี่ยม 8.0

I like all of it except boarding need to improve..

MNL
REP
ปานกลาง 2.0

Getting a full refund

Bad customer service

MNL
BKK
ยอดเยี่ยม 8.6

Professional flight control

Nothing

CEB
SIN
ยอดเยี่ยม 8.0

Changed flight times by 5 hours on both legs. No compensation offered.

MNL
SYD
ดี 6.0

Flight was delayed.

อา., 25 มี.ค.
MNL
BKK
3ชม. 40น.
พฤ., 29 มี.ค.
BKK
MNL
3ชม. 30น.
ทริป: 5 วัน
โดยรวม 6.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 56 รีวิว
โดยรวม
7.2
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
7.0
ลูกเรือ
7.7
ความบันเทิง
6.4
อาหาร
6.9
MNL
MEL
ดี 7.3

Frienly service

Small seatsi big man

SYD
MNL
พอใช้ 5.3

The flight attendants were pleasant

The food was horrible and not really a choice. The children's meals should be more simple like fruit and chicken and fish without sauces

MNL
LHR
พอใช้ 5.6

Food wasn't too bad, stewards were pleasant but had to wait ages for water. Like the 2 4 2 layout so we didn't have to disturb anyone for "comfort" breaks.

Checking in, a few kg overweight, they made us put the excess into our hand baggage, it meant opening our 4 cases, actually moving things which weighs less than half a kg, complete waste of time, over half an hour. Complete waste of time as it's on the same plane FFS. Entertainment via iPads, poor selection of films.

HKG
MNL
ยอดเยี่ยม 8.6

Very interesting experience at Manila airport. Their transfer system needs refining and modernising. It was a very difficult and harf to understand process

CEB
MNL
ดี 7.6

got lucky and no one sat next to me. Boarding was fast

No Entertainment module, have to pay for Wifi

พฤ., 11 ม.ค.
MNL
BKK
3ชม. 30น.
อา., 14 ม.ค.
BKK
MNL
3ชม. 45น.
ทริป: 4 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
6.4
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
6.9
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.5
BKK
MNL
ปานกลาง 2.0

There is nothing to like about Cebu Air

They're totally classless-inprocessing stinks, charge for just one bag, charge for food, and then run out of everything except potato chips. Cebu Air is the bag-lady of discount airlines!

MNL
CEB
ปานกลาง 2.6

Luggage check in and on board food problems

MNL
BKK
ยอดเยี่ยม 8.6

Professional flight control

Nothing

MNL
RXS
ปานกลาง 3.6

Not a lot, crew were pleasant as always though

The aircraft arrived late - departure was scheduled 15:15 and the inbound flight didn't arrive until 15:05. Full flight so took an age to board. Cramped as usual but not really an issue for an hour flight, but obviously the departure slot had been missed resulting in a 30 minute wait on the tarmac. At least the flight wasn't cancelled as happened to me last time!

CEB
SIN
ยอดเยี่ยม 8.0

Changed flight times by 5 hours on both legs. No compensation offered.

อา., 22 ต.ค.
MNL
BKK
3ชม. 30น.
พ., 25 ต.ค.
BKK
MNL
3ชม. 30น.
ทริป: 4 วัน
โดยรวม 6.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 56 รีวิว
โดยรวม
7.2
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
7.0
ลูกเรือ
7.7
ความบันเทิง
6.4
อาหาร
6.9
MNL
LHR
พอใช้ 5.6

Food wasn't too bad, stewards were pleasant but had to wait ages for water. Like the 2 4 2 layout so we didn't have to disturb anyone for "comfort" breaks.

Checking in, a few kg overweight, they made us put the excess into our hand baggage, it meant opening our 4 cases, actually moving things which weighs less than half a kg, complete waste of time, over half an hour. Complete waste of time as it's on the same plane FFS. Entertainment via iPads, poor selection of films.

MNL
HKG
ดี 7.6

got lucky and no one sat next to me. Boarding was fast

No Entertainment module, have to pay for Wifi

MNL
MEL
ดี 7.3

Frienly service

Small seatsi big man

MNL
MEL
ปานกลาง 2.0

Getting off the flight.

More often than not, Philippine Airlines has been our airline of choice because we found their rates to be fair and flights direct and easy. Despite the fact that the PAL terminal was pretty poor, and the food on board was never really decent, we remained loyal to PAL for quite a few years. On our way back to Melbourne from Manila on June 17, Saturday, Colin, Hendrix and I were awaiting boarding at gate 10 for flight PR 209. Having flown with PAL from Melbourne to Manila (as well as with another airline from Manila to Manchester and back), we understood that the usual procedure was to allow passengers with infants to board first. Due to the lack of order (there were no clear queues in sight), Colin decided to ask 3 different PAL personnel if there was, indeed, a priority queue for people travelling with infants. ALL THREE PERSONNEL ASSURED US THAT THEY WERE NOT YET BOARDING AND THAT WE WOULD BE CALLED UPON PRIOR TO THEM LETTING ANYONE ELSE ON THE PLANE. 2 minutes later, a PAL personnel appears with signage that reads certain row numbers and begins to call out to ALL PASSENGERS FOR BOARDING. Colin swiftly rushes to the front (me and baby in tow) and demands an explanation as to why we were told one thing but are watching them act upon something completely different. I wish I was joking when I tell you that the personnel just stared blankly at us and then carried on checking boarding passes. No apologies, no explanation offered. As soon as we boarded, Colin turned to the first flight steward he saw and asked for a complaint form and told this could ONLY be done online, to which Colin requested we be given the email/web address upon take off. The seats assigned to us were on the right most side of the aircraft, a window and a middle seat. As Colin was placing our bags in the overhead compartment, the steward called to Colin from across the aisle (past the 3 seats in the middle of the plane) to introduce the purser, Jolly Bello. Please note this was happening while people were also trying to get past and get to their seats -and Mr. bello called out across the aisle, "I heard you have a complaint??" to which Colin, baffled, replied "yes do you want to come over here so we aren’t shouting over these people?". Colin yet again told this purser what the complaint was about and was asked (verbatim) "so would you like to make a complaint against THEM?" Would the correct protocol not be to 1. Apologise for any confusion, miscommunication or poor service, 2. Take some responsibility and acknowledge the complaint and 3. Maybe come approach us AFTER TAKE OFF and not while everyone is trying to board the plane? We are no longer choosing Philippine Airlines.

CEB
MNL
ดี 7.6

got lucky and no one sat next to me. Boarding was fast

No Entertainment module, have to pay for Wifi

อ., 24 ต.ค.
MNL
BKK
26ชม. 35น.
ศ., 27 ต.ค.
BKK
MNL
21ชม. 35น.
ทริป: 4 วัน
โดยรวม 6.3 ดี
ขึ้นอยู่กับ 96 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
7.1
ความบันเทิง
4.9
อาหาร
5.3
LKO
SIN
ปานกลาง 3.0

Nothing other than punctuality.

After boarding started there was no Aircon the flight was boiling hot and hugely suffocated. Also so many mosquito surely need better service.

DPS
SIN
พอใช้ 5.3

It's a no frills airline! Plane on time, clean, arrived on time. What more do you want?

OOL
SIN
ยอดเยี่ยม 10.0

It was all great. Paid extra for the quiet area. Worth it

Nothing.

SGN
SIN
ดี 7.6

Friendliness of crew and prompt boarding

Delays and sudden change in gate(thou its not the airline fault)

SIN
PEN
พอใช้ 4.6

Safe smooth flight. No frills.

พ., 28 ก.พ.
MNL
BKK
3ชม. 30น.
ศ., 2 มี.ค.
BKK
MNL
3ชม. 45น.
ทริป: 3 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
6.4
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
6.9
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.5
MNL
CEB
ปานกลาง 2.6

Luggage check in and on board food problems

MNL
BKK
ยอดเยี่ยม 8.6

Professional flight control

Nothing

CEB
MNL
ปานกลาง 3.3

Very little

Delayed, missed next flight, bad customer service

MNL
BKK
ยอดเยี่ยม 8.6

Professional flight control

Nothing

BKK
MNL
ปานกลาง 2.0

There is nothing to like about Cebu Air

They're totally classless-inprocessing stinks, charge for just one bag, charge for food, and then run out of everything except potato chips. Cebu Air is the bag-lady of discount airlines!

จ., 29 ม.ค.
MNL
BKK
3ชม. 30น.
พฤ., 1 ก.พ.
BKK
MNL
3ชม. 45น.
ทริป: 4 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
6.4
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
6.9
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.5
CEB
SIN
ยอดเยี่ยม 8.0

Changed flight times by 5 hours on both legs. No compensation offered.

MNL
SIN
พอใช้ 5.2

The flight was delayed 30 minutes

MNL
SIN
ยอดเยี่ยม 8.0

I like all of it except boarding need to improve..

MNL
CEB
ปานกลาง 2.6

Luggage check in and on board food problems

MNL
REP
ปานกลาง 2.0

Getting a full refund

Bad customer service

ส., 30 ก.ย.
MNL
BKK
28ชม. 10น.
ส., 7 ต.ค.
BKK
MNL
11ชม. 45น.
ทริป: 8 วัน
โดยรวม 6.3 ดี
ขึ้นอยู่กับ 96 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
7.1
ความบันเทิง
4.9
อาหาร
5.3
BKK
SIN
ปานกลาง 2.0

nothing

everything

OOL
SIN
ยอดเยี่ยม 10.0

It was all great. Paid extra for the quiet area. Worth it

Nothing.

SGN
SIN
ดี 7.6

Friendliness of crew and prompt boarding

Delays and sudden change in gate(thou its not the airline fault)

CAN
SIN
พอใช้ 4.0

Nothing as such

1hr delay

HKT
SIN
ปานกลาง 2.0

An hour and half delayed without prior notice. So i had to wait at the gate.

ศ., 29 ก.ย.
MNL
BKK
3ชม. 15น.
พ., 4 ต.ค.
BKK
MNL
3ชม. 30น.
ทริป: 6 วัน
โดยรวม 6.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 56 รีวิว
โดยรวม
7.2
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
7.0
ลูกเรือ
7.7
ความบันเทิง
6.4
อาหาร
6.9
PVG
MNL
พอใช้ 5.0

Crew service

No announcement for boarding and flight delayed.

MNL
LHR
พอใช้ 5.6

Food wasn't too bad, stewards were pleasant but had to wait ages for water. Like the 2 4 2 layout so we didn't have to disturb anyone for "comfort" breaks.

Checking in, a few kg overweight, they made us put the excess into our hand baggage, it meant opening our 4 cases, actually moving things which weighs less than half a kg, complete waste of time, over half an hour. Complete waste of time as it's on the same plane FFS. Entertainment via iPads, poor selection of films.

MNL
HKG
ดี 7.6

got lucky and no one sat next to me. Boarding was fast

No Entertainment module, have to pay for Wifi

SYD
MNL
พอใช้ 5.3

The flight attendants were pleasant

The food was horrible and not really a choice. The children's meals should be more simple like fruit and chicken and fish without sauces

MNL
BKK
ปานกลาง 3.3

Not much

A shambolic boarding process without any sense of order in regards to seating. Those in the front and middle of the aircraft were at liberty to board before those at thè rear. When the meal service arrived the stewardess managed to spray me directly in the eyed when opening a drinks can for someone in the row in front of mine. If there was an apology then i didnt hear it. The inflight main "meal" consisted of rice, vegetables and seven pieces of unidentifiable meat which was each perfectly dimentional, having been cut by a mechanical processor. To be fair, there was ice cream offered, but i didnt want iit. There are better alternatives.

อา., 14 ม.ค.
MNL
BKK
3ชม. 30น.
พฤ., 18 ม.ค.
BKK
MNL
3ชม. 45น.
ทริป: 5 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
6.4
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
6.9
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.5
MNL
SIN
พอใช้ 5.2

The flight was delayed 30 minutes

MNL
BKK
ยอดเยี่ยม 8.6

Professional flight control

Nothing

MNL
SYD
ดี 6.0

Flight was delayed.

BKK
MNL
ปานกลาง 2.0

There is nothing to like about Cebu Air

They're totally classless-inprocessing stinks, charge for just one bag, charge for food, and then run out of everything except potato chips. Cebu Air is the bag-lady of discount airlines!

MNL
REP
ปานกลาง 2.0

Getting a full refund

Bad customer service

อ., 12 ธ.ค.
MNL
BKK
3ชม. 30น.
อ., 19 ธ.ค.
BKK
MNL
3ชม. 45น.
ทริป: 8 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
6.4
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
6.9
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.5
MNL
SIN
พอใช้ 5.2

The flight was delayed 30 minutes

MNL
REP
ปานกลาง 2.0

Getting a full refund

Bad customer service

MNL
BKK
ยอดเยี่ยม 8.6

Professional flight control

Nothing

BKK
MNL
ปานกลาง 2.0

There is nothing to like about Cebu Air

They're totally classless-inprocessing stinks, charge for just one bag, charge for food, and then run out of everything except potato chips. Cebu Air is the bag-lady of discount airlines!

MNL
SYD
ดี 6.0

Flight was delayed.

อ., 12 ธ.ค.
MNL
BKK
3ชม. 30น.
อา., 17 ธ.ค.
BKK
MNL
3ชม. 45น.
ทริป: 6 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
6.4
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
6.9
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.5
MNL
BKK
ยอดเยี่ยม 8.6

Professional flight control

Nothing

MNL
REP
ปานกลาง 2.0

Getting a full refund

Bad customer service

MNL
BKK
ยอดเยี่ยม 8.6

Professional flight control

Nothing

MNL
RXS
ปานกลาง 3.6

Not a lot, crew were pleasant as always though

The aircraft arrived late - departure was scheduled 15:15 and the inbound flight didn't arrive until 15:05. Full flight so took an age to board. Cramped as usual but not really an issue for an hour flight, but obviously the departure slot had been missed resulting in a 30 minute wait on the tarmac. At least the flight wasn't cancelled as happened to me last time!

BKK
MNL
ปานกลาง 2.0

There is nothing to like about Cebu Air

They're totally classless-inprocessing stinks, charge for just one bag, charge for food, and then run out of everything except potato chips. Cebu Air is the bag-lady of discount airlines!

จ., 8 ม.ค.
MNL
BKK
3ชม. 30น.
พฤ., 11 ม.ค.
BKK
MNL
3ชม. 45น.
ทริป: 4 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
6.4
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
6.9
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.5
MNL
SYD
ดี 6.0

Flight was delayed.

MNL
BKK
ยอดเยี่ยม 8.6

Professional flight control

Nothing

CEB
SIN
ยอดเยี่ยม 8.0

Changed flight times by 5 hours on both legs. No compensation offered.

BKK
MNL
ปานกลาง 2.0

There is nothing to like about Cebu Air

They're totally classless-inprocessing stinks, charge for just one bag, charge for food, and then run out of everything except potato chips. Cebu Air is the bag-lady of discount airlines!

CEB
MNL
ปานกลาง 3.3

Very little

Delayed, missed next flight, bad customer service

พฤ., 15 ก.พ.
MNL
BKK
3ชม. 30น.
อา., 18 ก.พ.
BKK
MNL
3ชม. 45น.
ทริป: 4 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
6.4
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
6.9
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.5
MNL
SIN
พอใช้ 5.2

The flight was delayed 30 minutes

MNL
SIN
ยอดเยี่ยม 8.0

I like all of it except boarding need to improve..

MNL
REP
ปานกลาง 2.0

Getting a full refund

Bad customer service

MNL
RXS
ปานกลาง 3.6

Not a lot, crew were pleasant as always though

The aircraft arrived late - departure was scheduled 15:15 and the inbound flight didn't arrive until 15:05. Full flight so took an age to board. Cramped as usual but not really an issue for an hour flight, but obviously the departure slot had been missed resulting in a 30 minute wait on the tarmac. At least the flight wasn't cancelled as happened to me last time!

MNL
CEB
ปานกลาง 2.6

Luggage check in and on board food problems

แสดงผลลัพธ์เพิ่มเติม

มะนิลา Ninoy Aquino Intl - กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิเที่ยวบิน

ขาออก:

มะนิลา Ninoy Aquino Intl (MNL) ฟิลิปปินส์

จุดหมายปลายทาง:

กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ (BKK) ประเทศไทย

ข้อเสนอเที่ยวบินขากลับ:

กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ - มะนิลา Ninoy Aquino Intl

ดูเมืองต้นทาง:

ดูจุดหมายปลายทาง:

*
ราคาสำหรับต่อท่านและตั๋ว E–Tickets ได้รวมภาษีและค่าธรรมเนียมทั้งหมดใน THB

เราพยายามที่จะได้ราคาที่ถูกต้อง อย่างไรก็ตาม ไม่สามารถรับประกันราคาได้

นี่คือเหตุผล:

เราไม่ได้เป็นผู้ขาย
ที่ KAYAK เราไม่ได้กำหนดราคา มันจึงเป็นไปไม่ได้ที่เราจะรับประกันราคาจากบริษัทอื่นๆที่ทำการขาย

เรารวบรวมข้อมูลที่หลากหลายสำหรับคุณ
บริการของเราช่วยคุณเร็วและง่ายขึ้นกับการเปรียบเทียบผลลัพธ์กว่าร้อยเว็บไซต์เกี่ยวกับการท่องเที่ยวในครั้งเดียว ในกรณีนี้ KAYAK คือเครื่องมือค้นหาและเราไม่สามารถรับประกันราคาที่เราค้นพบได้

ทำไมไม่ได้ราคาที่ถูกต้อง 100% ของเวลา?
ราคาบนที่นั่งสายการบิน ห้องพักโรงแรม และรถเช่าสามารถเปลี่ยนแปลงได้ตลอดเวลา ผู้ใช้ท่านอื่นๆอาจพยายามทำการจองการท่องเที่ยวในช่วงเวลาเดียวกัน เป็นผลให้ราคาที่คุณค้นพบไม่มีให้บริการอีกต่อไป

คำถามเพิ่มเติมหรือคุณค้นพบราคาที่ไม่ถูกต้องและต้องการจะบอกเรา
กรุณาส่ง อีเมล หาเรา และใครบางคนจากทีมของเราจะติดต่อกลับหาคุณอย่างเร็วที่สุด

^
ค่าโดยสารที่แสดงได้รวมค่าภาษีและค่าธรรมเนียมสำหรับชั้นประหยัดและถูกค้นพบโดยผู้ให้บริการใน 72 ชั่วโมงที่ผ่านมา ที่นั่งมีจำนวนจำกัดและอาจจะไม่มีในทุกเที่ยวบินและทุกวัน ค่าโดยสารอาจมีการเปลี่ยนแปลงและไม่สามารถใช้ได้ในทุกเที่ยวบินหรือทุกวันเดินทาง ผู้ให้บริการบางรายอาจมีการเรียกเก็บค่าธรรมเนียมในกรณีพิเศษสำหรับสัมภาระฝากใต้เครื่อง กรุณาตรวจสอบกับเว็บไซต์ผู้ให้บริการ