฿

ค้นหาตั๋วเครื่องบินราคาประหยัดจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ ไป โตเกียว Haneda (BKK - HND)

ค้นหากว่าร้อยเว็บไซต์การท่องเที่ยวในครั้งเดียวสำหรับข้อเสนอเที่ยวบินไป โตเกียว Haneda

พฤ. 21/9
พฤ. 28/9
ไม่ระบุเดือน
1 ผู้ใหญ่
เปรียบเทียบกับ KAYAK |

ข้อมูลที่เป็นประโยชน์

ราคาเฉลี่ย:
฿ 19,157
(ราคาเฉลี่ยใน 72 ชั่วโมงที่ผ่านมา)
ข้อเสนอดี:
฿ 17,473
หรือเที่ยวบินไป-กลับที่น้อยลงภายใน
3 เดือน
ของการเดินทางคือข้อเสนอที่ดี

เมื่อไหร่ที่ควรจะจองเที่ยวบินจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ ไป โตเกียว Haneda

ราคาเที่ยวบินในวันที่วันเดินทางใกล้เข้ามา
-1 วัน
-2 วัน

เคล็ดลับยอดนิยมในการหาเที่ยวบินราคาถูก

โดยเฉลี่ยแล้ว เที่ยวบินที่ถูกที่สุดจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ ไป โตเกียว Haneda จะพบ 71 วันก่อนออกเดินทาง
ทำการจองอย่างน้อย 3 อาทิตย์ก่อนการออกเดินทาง เพื่อที่จะได้ราคาที่ต่ำกว่าเฉลี่ย
โดยเฉลี่ย* เที่ยวบินขาออกช่วงเช้าราคาประมาณ 4% แพงกว่าเที่ยวบินช่วงเย็น
*ราคาเฉลี่ยของราคาที่ต่ำที่สุดที่แสดงในผลการค้นหาของ KAYAK สำหรับเที่ยวบินขาออกในอีก 30 วันข้างหน้า

FAQs สำหรับการจองเที่ยวบินจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ ไป โตเกียว Haneda

เที่ยวบินจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ ไป โตเกียว Haneda ใช้เวลานานเท่าไหร่?
เที่ยวบินตรงโดยเฉลี่ยจะใช้เวลา 9ชม. 25น. ชั่วโมง โดยครอบคลุมระยะทางที่ 4588 กม.
มีเที่ยวบินทั้งหมดกี่เที่ยวที่บินระหว่าง กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และ โตเกียว Haneda?
มี 133 เที่ยวบิน (บินตรง) ระหว่าง กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และ โตเกียว Haneda ต่ออาทิตย์ โดยเฉลี่ยที่ 19 ต่อวัน
สายการบินไหนที่ให้ราคาที่ถูกที่สุดจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ ไป โตเกียว Haneda?
ในช่วง 3 วันที่ผ่านมา ราคาตั๋วเครื่องบินไป-กลับที่ถูกที่สุดพบบน เวียดนามแอร์ไลน์ (฿ 9,182), หลายสายการบิน (฿ 9,612) and ฟิลิปปินส์แอร์ไลน์ (฿ 9,909)
ฉันจำเป็นต้องใช้หนังสือเดินทางหรือไม่เมื่อบินระหว่าง กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และ โตเกียว Haneda?
ตกลง
สายการบินไหนที่บินบ่อยที่สุดระหว่าง กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และ โตเกียว Haneda?
การบินไทย (4 ครั้งต่อวัน), ANA (4 ครั้งต่อวัน), แอร์แคนาดา (2 ครั้งต่อวัน) คือสายการบินที่มีคนบินมากที่สุดในเส้นทางนี้
วันไหนคือวันที่ถูกที่สุดของสัปดาห์ในการบินจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ ไป โตเกียว Haneda?
สำหรับ กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ ไป โตเกียว Haneda วันอังคาร คือวันที่ถูกที่สุดในการบินโดยเฉลี่ย และ วันพุธ คือวันที่แพงที่สุด การบินจาก โตเกียว Haneda กลับไปที่ กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ ข้อเสนอที่ดีที่สุดส่วนมากจะพบใน วันอาทิตย์ และ วันศุกร์ คือวันที่แพงที่สุด

จองเที่ยวบินราคาถูกจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ ไป โตเกียว Haneda (ไป-กลับ)

สนามบิน
ต้นทาง
กรุงเทพฯ
฿ 9,183
เท่านั้น
฿ 9,183
จุดหมาย
โตเกียว
฿ 9,183
เท่านั้น
฿ 9,183
อ., 17 ต.ค.
BKK
HND
20ชม. 40น.
ศ., 20 ต.ค.
HND
BKK
20ชม. 15น.
ทริป: 4 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 664 รีวิว
โดยรวม
7.8
การขึ้นเครื่อง
7.8
ความสะดวกสบาย
7.7
ลูกเรือ
8.2
ความบันเทิง
6.5
อาหาร
7.1
SGN
KUL
พอใช้ 4.0

Good side of it give business class passages and elder people, pregnant women and family with children on board first. It's good to make a family comfortable with their children.

Poor menu service and I have no choices over the menu. All the request menu it just no services like it at all in flight, stewardess not so friendly at all. Interior design it's so dull colour not very cheerful airlines. Regret to fly with Vietnam Airlines. I will never take your flight anymore.

SGN
BKK
ยอดเยี่ยม 8.0

All traditional amenities like foods and water are provided

none

CXR
DAD
ดี 6.0

Flight left exactly on time and arrived 10 minutes early.

Leg room very poor on this flight. Very short flight so no food or entertainment.

VTE
HAN
ยอดเยี่ยม 8.6

Happy to use this airline everytime I'm in Vietnam or Laos. Very comfortable flight with good room.

Nothing to dislike about this flight

HAN
SGN
พอใช้ 5.3

Oh Food. Again food. I have been being served the same food for more than 10 years. bread and cold meat...!!!

พฤ., 5 ต.ค.
BKK
HND
24ชม. 10น.
อ., 10 ต.ค.
HND
BKK
19ชม. 05น.
ทริป: 6 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว
พ., 22 พ.ย.
BKK
HND
22ชม. 10น.
ศ., 24 พ.ย.
HND
BKK
12ชม. 40น.
ทริป: 3 วัน
โดยรวม 7.1 ดี
ขึ้นอยู่กับ 1334 รีวิว
โดยรวม
7.2
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
7.0
ลูกเรือ
7.7
ความบันเทิง
6.4
อาหาร
6.9
SYD
MNL
พอใช้ 5.3

The flight attendants were pleasant

The food was horrible and not really a choice. The children's meals should be more simple like fruit and chicken and fish without sauces

PVG
MNL
พอใช้ 5.0

Crew service

No announcement for boarding and flight delayed.

MNL
MEL
ปานกลาง 2.0

Getting off the flight.

More often than not, Philippine Airlines has been our airline of choice because we found their rates to be fair and flights direct and easy. Despite the fact that the PAL terminal was pretty poor, and the food on board was never really decent, we remained loyal to PAL for quite a few years. On our way back to Melbourne from Manila on June 17, Saturday, Colin, Hendrix and I were awaiting boarding at gate 10 for flight PR 209. Having flown with PAL from Melbourne to Manila (as well as with another airline from Manila to Manchester and back), we understood that the usual procedure was to allow passengers with infants to board first. Due to the lack of order (there were no clear queues in sight), Colin decided to ask 3 different PAL personnel if there was, indeed, a priority queue for people travelling with infants. ALL THREE PERSONNEL ASSURED US THAT THEY WERE NOT YET BOARDING AND THAT WE WOULD BE CALLED UPON PRIOR TO THEM LETTING ANYONE ELSE ON THE PLANE. 2 minutes later, a PAL personnel appears with signage that reads certain row numbers and begins to call out to ALL PASSENGERS FOR BOARDING. Colin swiftly rushes to the front (me and baby in tow) and demands an explanation as to why we were told one thing but are watching them act upon something completely different. I wish I was joking when I tell you that the personnel just stared blankly at us and then carried on checking boarding passes. No apologies, no explanation offered. As soon as we boarded, Colin turned to the first flight steward he saw and asked for a complaint form and told this could ONLY be done online, to which Colin requested we be given the email/web address upon take off. The seats assigned to us were on the right most side of the aircraft, a window and a middle seat. As Colin was placing our bags in the overhead compartment, the steward called to Colin from across the aisle (past the 3 seats in the middle of the plane) to introduce the purser, Jolly Bello. Please note this was happening while people were also trying to get past and get to their seats -and Mr. bello called out across the aisle, "I heard you have a complaint??" to which Colin, baffled, replied "yes do you want to come over here so we aren’t shouting over these people?". Colin yet again told this purser what the complaint was about and was asked (verbatim) "so would you like to make a complaint against THEM?" Would the correct protocol not be to 1. Apologise for any confusion, miscommunication or poor service, 2. Take some responsibility and acknowledge the complaint and 3. Maybe come approach us AFTER TAKE OFF and not while everyone is trying to board the plane? We are no longer choosing Philippine Airlines.

CEB
MNL
ดี 7.6

got lucky and no one sat next to me. Boarding was fast

No Entertainment module, have to pay for Wifi

SYD
MNL
ดี 6.6

That the plane took off on time and landed ahead of schedule - not like the trip down to Sydney

The entertainment system is non existent and is something that needs to be addressed. The food was a bit better than what was served on the trip down to Sydney but also needs to improve.

พ., 10 ม.ค.
BKK
HND
18ชม. 25น.
อ., 16 ม.ค.
HND
BKK
24ชม. 10น.
฿ 15,656
ทริป: 7 วัน
โดยรวม 6.2 ดี
ขึ้นอยู่กับ 2777 รีวิว
โดยรวม
6.3
การขึ้นเครื่อง
6.5
ความสะดวกสบาย
6.3
ลูกเรือ
6.7
ความบันเทิง
5.8
อาหาร
5.8
TSE
PEK
ปานกลาง 2.3

Getting off the plane

Two hours on the deck at Astana waiting take off in steaming humidity and not a word from the staff. They looked blankly at me when I asked to know what was going on. And then they told a bald faced lie. They failed in the service of a pre-ordered mea. in general a pathetic excuse for an airline.

PEK
BKK
ดี 6.3

No entertainment because no individual screen for movie

ULN
PEK
ดี 6.3

No entertainment because no individual screen for movie

JFK
PEK
ปานกลาง 3.3

Seat is small and uncomfortable No entertainment on flight Landing late Food test not good poor customer service

KIX
PVG
ยอดเยี่ยม 8.0

On time

They accidentally switched my last name and first name.

พ., 20 ธ.ค.
BKK
HND
9ชม. 25น.
พ., 27 ธ.ค.
HND
BKK
9ชม. 45น.
฿ 16,119
ทริป: 8 วัน
โดยรวม 6.2 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3484 รีวิว
โดยรวม
6.2
การขึ้นเครื่อง
6.3
ความสะดวกสบาย
6.3
ลูกเรือ
6.7
ความบันเทิง
6.0
อาหาร
5.7
ICN
PVG
ดี 6.0

Managed to get a seat in a good spot which more legs soace

Chinese regulation forbid the use of any cell phone during the entire flight... even in flight mode!!! This is utterly frustrating and annoying, especially when the flight is 15 hours long!!! Also food was meat only, no possibility to get fish or vegetarian

PVG
ORD
ยอดเยี่ยม 10.0

My dietary preferences didn't get reported right and the flight attendant was very accomodating and made me a platter of a bunch of sides whereas other airlines in my experiences just say tough luck.

I don't speak Chinese so I found their website very confusing and couldn't navigate my booking online well

PVG
HKG
ปานกลาง 2.0

Nothing

Arrived 2 hours before flight time (1315) but massive queue at bag drop and security. When got to security it was already 1230 and gate is closing in 25 minutes, I talked to people for a quicker access but to no avail. When I got through security, it was 1305 and the gate was closed. About another 12 passengers on the same flight could not board the same flight. When I talked to someone At the end another is arranged at 1625, only delayed until 1900 for boarding, and took off at 2000.

HKG
PVG
ดี 6.0

Good price, nice staff

It's always the same food and just one served beef rice! It would be nice if they could vary the food menu.

PVG
AMS
ปานกลาง 2.0

the flight was 30 minutes late, which caused me to miss my connection AMS-LDN, where my cousin was waiting to take me on to my Auntys Funeral at 10.30. MU head flight attendant said at first the flight was NOT late, even though we were scheduled to depart at 1245 we waited on tarmac until 1.15 and arrived AMS at 7.10 instead of 6.35.When I pointed out this lie she said "not our problem, speak to KLM lady on ground" ...I did ..and am now waiting for a flight at 13.20 TO A DIFFERENT AIRPORT IN LONDON, and 3 hrs AFTER my aunt's funeral.MU..the worst thing is I have them on my return flight to Japan.I am thinking if forfeiting that leg and booking with and airline that cares about their customers, instead of just taking your money.MU never again. Let them treat their own citizens with contempt.

อ., 14 พ.ย.
BKK
HND
18ชม. 30น.
จ., 20 พ.ย.
HND
BKK
20ชม. 45น.
ทริป: 7 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 664 รีวิว
โดยรวม
7.8
การขึ้นเครื่อง
7.8
ความสะดวกสบาย
7.7
ลูกเรือ
8.2
ความบันเทิง
6.5
อาหาร
7.1
NRT
SGN
พอใช้ 4.0

We booked the flight for family of 8 Despite informing them over counter in Narita international airport that to place us at 2 together in the same because we have kid of 8 years and 12 years , we were all allocated separately. We could not do online check in even we log in 24 hours before flight ,all seats shown available is individual. Being in the airport early does not help too. I will definitely not consider taking Vietnam airlines in future n will cautious friends to be aware of such service.

SGN
KUL
พอใช้ 4.0

Good side of it give business class passages and elder people, pregnant women and family with children on board first. It's good to make a family comfortable with their children.

Poor menu service and I have no choices over the menu. All the request menu it just no services like it at all in flight, stewardess not so friendly at all. Interior design it's so dull colour not very cheerful airlines. Regret to fly with Vietnam Airlines. I will never take your flight anymore.

SGN
BKK
พอใช้ 4.0

Poor quality of food. We were not served vegetarian food despite our request made at the time of booking.

VTE
HAN
ยอดเยี่ยม 8.6

Happy to use this airline everytime I'm in Vietnam or Laos. Very comfortable flight with good room.

Nothing to dislike about this flight

DAD
NRT
พอใช้ 4.0

Flight schedule on time

Very little leg room. Claustrophobic with high seats blocking any view of windows. Food was basic with stale bread. Person in front had seat reclined for the whole trip even though she was reading. Also down during lunch. Infuriating.

ส., 4 พ.ย.
BKK
HND
13ชม. 25น.
ส., 11 พ.ย.
HND
BKK
17ชม. 15น.
ทริป: 8 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว
อ., 12 ธ.ค.
BKK
HND
24ชม. 45น.
จ., 18 ธ.ค.
HND
BKK
24ชม. 10น.
ทริป: 7 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 664 รีวิว
โดยรวม
7.8
การขึ้นเครื่อง
7.8
ความสะดวกสบาย
7.7
ลูกเรือ
8.2
ความบันเทิง
6.5
อาหาร
7.1
VTE
HAN
ยอดเยี่ยม 8.6

Happy to use this airline everytime I'm in Vietnam or Laos. Very comfortable flight with good room.

Nothing to dislike about this flight

SGN
KUL
ยอดเยี่ยม 8.0

Everything was alright. Except I got the last seat of the plane where I couldn't adjust my seat

The food was a bit salty this time.

ICN
SGN
ดี 6.3

Crew on board was responsive and really helpful with regard of needs of passengers. Food tastes really good. Decent amount of leg room, considering it's economy class.

We had a flight at 11am in korea with vietnam airlines heading back to Singapore. We had to queue an hour and a half for our boarding pass and check in, which makes it unbelievable how is that possible. We were there early since 815am, and only got our boarding around 10am. We nearly missed our flight as there were queue all around for security check. I guess this is the first and the last time i will travel with Vietnam Airlines.

SGN
SYD
ดี 7.0

Pre dinner drinks came with first course; hot tea came with wine and main course - staff were trying but clearly need better training in restaurant service and dining practices All the lights went on for breakfast but then, after clearing away, only an hour out from a mid morning landing lighting returned to night time!

SGN
KUL
พอใช้ 4.0

Good side of it give business class passages and elder people, pregnant women and family with children on board first. It's good to make a family comfortable with their children.

Poor menu service and I have no choices over the menu. All the request menu it just no services like it at all in flight, stewardess not so friendly at all. Interior design it's so dull colour not very cheerful airlines. Regret to fly with Vietnam Airlines. I will never take your flight anymore.

พฤ., 7 ธ.ค.
BKK
HND
13ชม. 15น.
พ., 13 ธ.ค.
HND
BKK
22ชม. 50น.
฿ 10,471
ทริป: 7 วัน
โดยรวม 7.1 ดี
ขึ้นอยู่กับ 1334 รีวิว
โดยรวม
7.2
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
7.0
ลูกเรือ
7.7
ความบันเทิง
6.4
อาหาร
6.9
PVG
MNL
พอใช้ 5.0

Crew service

No announcement for boarding and flight delayed.

HKG
MNL
ยอดเยี่ยม 8.6

Very interesting experience at Manila airport. Their transfer system needs refining and modernising. It was a very difficult and harf to understand process

MNL
MEL
ดี 7.3

Frienly service

Small seatsi big man

MNL
MEL
ปานกลาง 2.0

Getting off the flight.

More often than not, Philippine Airlines has been our airline of choice because we found their rates to be fair and flights direct and easy. Despite the fact that the PAL terminal was pretty poor, and the food on board was never really decent, we remained loyal to PAL for quite a few years. On our way back to Melbourne from Manila on June 17, Saturday, Colin, Hendrix and I were awaiting boarding at gate 10 for flight PR 209. Having flown with PAL from Melbourne to Manila (as well as with another airline from Manila to Manchester and back), we understood that the usual procedure was to allow passengers with infants to board first. Due to the lack of order (there were no clear queues in sight), Colin decided to ask 3 different PAL personnel if there was, indeed, a priority queue for people travelling with infants. ALL THREE PERSONNEL ASSURED US THAT THEY WERE NOT YET BOARDING AND THAT WE WOULD BE CALLED UPON PRIOR TO THEM LETTING ANYONE ELSE ON THE PLANE. 2 minutes later, a PAL personnel appears with signage that reads certain row numbers and begins to call out to ALL PASSENGERS FOR BOARDING. Colin swiftly rushes to the front (me and baby in tow) and demands an explanation as to why we were told one thing but are watching them act upon something completely different. I wish I was joking when I tell you that the personnel just stared blankly at us and then carried on checking boarding passes. No apologies, no explanation offered. As soon as we boarded, Colin turned to the first flight steward he saw and asked for a complaint form and told this could ONLY be done online, to which Colin requested we be given the email/web address upon take off. The seats assigned to us were on the right most side of the aircraft, a window and a middle seat. As Colin was placing our bags in the overhead compartment, the steward called to Colin from across the aisle (past the 3 seats in the middle of the plane) to introduce the purser, Jolly Bello. Please note this was happening while people were also trying to get past and get to their seats -and Mr. bello called out across the aisle, "I heard you have a complaint??" to which Colin, baffled, replied "yes do you want to come over here so we aren’t shouting over these people?". Colin yet again told this purser what the complaint was about and was asked (verbatim) "so would you like to make a complaint against THEM?" Would the correct protocol not be to 1. Apologise for any confusion, miscommunication or poor service, 2. Take some responsibility and acknowledge the complaint and 3. Maybe come approach us AFTER TAKE OFF and not while everyone is trying to board the plane? We are no longer choosing Philippine Airlines.

MNL
HKG
ยอดเยี่ยม 10.0

Boarding formalities were smooth and flight departed in schedule. Crew were attentive and friendly. All in all, a pleasant flight.

พฤ., 28 ก.ย.
BKK
HND
11ชม. 55น.
จ., 2 ต.ค.
HND
BKK
22ชม. 05น.
ทริป: 5 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว
พ., 25 ต.ค.
BKK
HND
11ชม. 55น.
อา., 29 ต.ค.
HND
BKK
25ชม. 00น.
฿ 10,074
ทริป: 5 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว
จ., 23 ต.ค.
BKK
HND
17ชม. 30น.
พฤ., 26 ต.ค.
HND
BKK
17ชม. 30น.
฿ 11,098
ทริป: 4 วัน
โดยรวม 7.1 ดี
ขึ้นอยู่กับ 1334 รีวิว
โดยรวม
7.2
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
7.0
ลูกเรือ
7.7
ความบันเทิง
6.4
อาหาร
6.9
CEB
MNL
ดี 7.6

got lucky and no one sat next to me. Boarding was fast

No Entertainment module, have to pay for Wifi

HKG
MNL
ยอดเยี่ยม 8.6

Very interesting experience at Manila airport. Their transfer system needs refining and modernising. It was a very difficult and harf to understand process

SYD
MNL
ดี 6.6

That the plane took off on time and landed ahead of schedule - not like the trip down to Sydney

The entertainment system is non existent and is something that needs to be addressed. The food was a bit better than what was served on the trip down to Sydney but also needs to improve.

PVG
MNL
พอใช้ 5.0

Crew service

No announcement for boarding and flight delayed.

MNL
HKG
ยอดเยี่ยม 10.0

Boarding formalities were smooth and flight departed in schedule. Crew were attentive and friendly. All in all, a pleasant flight.

พฤ., 1 ก.พ.
BKK
HND
21ชม. 30น.
อา., 11 ก.พ.
HND
BKK
16ชม. 40น.
฿ 10,438
ทริป: 11 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว
จ., 26 ก.พ.
BKK
HND
23ชม. 30น.
พฤ., 8 มี.ค.
HND
BKK
19ชม. 20น.
฿ 10,438
ทริป: 11 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว
พ., 27 ธ.ค.
BKK
HND
9ชม. 25น.
จ., 1 ม.ค.
HND
BKK
9ชม. 45น.
฿ 16,482
ทริป: 6 วัน
โดยรวม 6.2 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3484 รีวิว
โดยรวม
6.2
การขึ้นเครื่อง
6.3
ความสะดวกสบาย
6.3
ลูกเรือ
6.7
ความบันเทิง
6.0
อาหาร
5.7
HKG
KMG
ดี 6.0

Despite the late arrival of the inbound aircraft, the bus boarding was efficient and we were ready to go fairly swiftly. The seats were quite comfortable for a short flight, it was a visibility newish B737-800 aircraft. The food was bland and flavourless, but they did serve fruit and Haagen Dazs

Again the food was basic apart from the ice cream. The entertainment came in the form of pop down screens that just played a Chinese drama. The single most frustrating thing about flying any Chinese airline though is the blanket ban on all mobile phones during the flight, even in flight mode. A imbisilic and embarrassingly outdated rule that is clearly one of the many achievements of the CCP. Wake up and join the rest of the world!

PVG
JFK
ดี 6.3

Managed to get a seat in a good spot which more legs soace

Chinese regulation forbid the use of any cell phone during the entire flight... even in flight mode!!! This is utterly frustrating and annoying, especially when the flight is 15 hours long!!! Also food was meat only, no possibility to get fish or vegetarian

ICN
PVG
ดี 6.0

Managed to get a seat in a good spot which more legs soace

Chinese regulation forbid the use of any cell phone during the entire flight... even in flight mode!!! This is utterly frustrating and annoying, especially when the flight is 15 hours long!!! Also food was meat only, no possibility to get fish or vegetarian

HKG
PVG
ดี 6.0

Good price, nice staff

It's always the same food and just one served beef rice! It would be nice if they could vary the food menu.

XIY
HKG
ดี 6.0

It flew

Flight departure time was wrong in Kayak and flight stood at Xi'an airport for 40 mins + arrived at the satellite terminal in HK which meant a bus. Long wait for bags too

พฤ., 18 ม.ค.
BKK
HND
21ชม. 30น.
อ., 23 ม.ค.
HND
BKK
14ชม. 15น.
฿ 10,702
ทริป: 6 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว
พ., 3 ม.ค.
BKK
HND
18ชม. 20น.
อ., 9 ม.ค.
HND
BKK
9ชม. 45น.
฿ 16,846
ทริป: 7 วัน
โดยรวม 6.2 ดี
ขึ้นอยู่กับ 3484 รีวิว
โดยรวม
6.2
การขึ้นเครื่อง
6.3
ความสะดวกสบาย
6.3
ลูกเรือ
6.7
ความบันเทิง
6.0
อาหาร
5.7
PVG
HKG
ปานกลาง 2.0

Nothing

Arrived 2 hours before flight time (1315) but massive queue at bag drop and security. When got to security it was already 1230 and gate is closing in 25 minutes, I talked to people for a quicker access but to no avail. When I got through security, it was 1305 and the gate was closed. About another 12 passengers on the same flight could not board the same flight. When I talked to someone At the end another is arranged at 1625, only delayed until 1900 for boarding, and took off at 2000.

KMG
HKG
พอใช้ 4.6

We departed on time, and boarding after we returned back to the airport the 2nd time was efficient.

The flight had to turn around halfway back - due to "mechanical issues". Arrived home 4 hours late. English language ability of the crew is appalling. They generally don't speak any other than what is in their crew manual...

HKG
PVG
ดี 6.0

Good price, nice staff

It's always the same food and just one served beef rice! It would be nice if they could vary the food menu.

XIY
HKG
ดี 6.0

It flew

Flight departure time was wrong in Kayak and flight stood at Xi'an airport for 40 mins + arrived at the satellite terminal in HK which meant a bus. Long wait for bags too

SYD
PVG
ยอดเยี่ยม 10.0

I was lucky enough to travel on the 777-300 new config business. Pyjamas to boot, never had those in biz class before. Hats off to China Eastern, exceeded my expectations and beat the competition. Gutted my flight is with Lufthansa from Shanghai to Frankfurt. Will definitely be looking to fly with them again. Can't comment on economy as didn't get chance to look around.

พ., 1 พ.ย.
BKK
HND
23ชม. 30น.
อ., 7 พ.ย.
HND
BKK
25ชม. 00น.
฿ 10,933
ทริป: 7 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว
พ., 27 ก.ย.
BKK
HND
24ชม. 10น.
จ., 2 ต.ค.
HND
BKK
20ชม. 15น.
฿ 11,296
ทริป: 6 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว
อ., 19 ธ.ค.
BKK
HND
10ชม. 10น.
อา., 24 ธ.ค.
HND
BKK
10ชม. 25น.
฿ 14,038
ทริป: 6 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว
แสดงผลลัพธ์เพิ่มเติม

กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ - โตเกียว Hanedaเที่ยวบิน

ขาออก:

กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ (BKK) ประเทศไทย

จุดหมายปลายทาง:

โตเกียว Haneda (HND) ญี่ปุ่น

ข้อเสนอเที่ยวบินขากลับ:

โตเกียว Haneda - กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ

ดูเมืองต้นทาง:

ดูจุดหมายปลายทาง:

*
ราคาสำหรับต่อท่านและตั๋ว E–Tickets ได้รวมภาษีและค่าธรรมเนียมทั้งหมดใน THB

เราพยายามที่จะได้ราคาที่ถูกต้อง อย่างไรก็ตาม ไม่สามารถรับประกันราคาได้

นี่คือเหตุผล:

เราไม่ได้เป็นผู้ขาย
ที่ KAYAK เราไม่ได้กำหนดราคา มันจึงเป็นไปไม่ได้ที่เราจะรับประกันราคาจากบริษัทอื่นๆที่ทำการขาย

เรารวบรวมข้อมูลที่หลากหลายสำหรับคุณ
บริการของเราช่วยคุณเร็วและง่ายขึ้นกับการเปรียบเทียบผลลัพธ์กว่าร้อยเว็บไซต์เกี่ยวกับการท่องเที่ยวในครั้งเดียว ในกรณีนี้ KAYAK คือเครื่องมือค้นหาและเราไม่สามารถรับประกันราคาที่เราค้นพบได้

ทำไมไม่ได้ราคาที่ถูกต้อง 100% ของเวลา?
ราคาบนที่นั่งสายการบิน ห้องพักโรงแรม และรถเช่าสามารถเปลี่ยนแปลงได้ตลอดเวลา ผู้ใช้ท่านอื่นๆอาจพยายามทำการจองการท่องเที่ยวในช่วงเวลาเดียวกัน เป็นผลให้ราคาที่คุณค้นพบไม่มีให้บริการอีกต่อไป

คำถามเพิ่มเติมหรือคุณค้นพบราคาที่ไม่ถูกต้องและต้องการจะบอกเรา
กรุณาส่ง อีเมล หาเรา และใครบางคนจากทีมของเราจะติดต่อกลับหาคุณอย่างเร็วที่สุด

^
ค่าโดยสารที่แสดงได้รวมค่าภาษีและค่าธรรมเนียมสำหรับชั้นประหยัดและถูกค้นพบโดยผู้ให้บริการใน 72 ชั่วโมงที่ผ่านมา ที่นั่งมีจำนวนจำกัดและอาจจะไม่มีในทุกเที่ยวบินและทุกวัน ค่าโดยสารอาจมีการเปลี่ยนแปลงและไม่สามารถใช้ได้ในทุกเที่ยวบินหรือทุกวันเดินทาง ผู้ให้บริการบางรายอาจมีการเรียกเก็บค่าธรรมเนียมในกรณีพิเศษสำหรับสัมภาระฝากใต้เครื่อง กรุณาตรวจสอบกับเว็บไซต์ผู้ให้บริการ