ค้นหาตั๋วเครื่องบินราคาประหยัดจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ไป แอนเจลิส ซิตี้ Clark Intl Airport (BKK - CRK)

ค้นหากว่าร้อยเว็บไซต์การท่องเที่ยวในครั้งเดียวสำหรับข้อเสนอเที่ยวบินไป แอนเจลิส ซิตี้ Clark Intl Airport

ศ. 20/10
ศ. 27/10
ไม่ระบุเดือน
เปรียบเทียบกับ KAYAK |

FAQs สำหรับการจองเที่ยวบินจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ไป แอนเจลิส ซิตี้ Clark Intl Airport

เที่ยวบินจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ไป แอนเจลิส ซิตี้ Clark Intl Airport ใช้เวลานานเท่าไหร่?
เที่ยวบินตรงโดยเฉลี่ยจะใช้เวลา 6ชม. 30น. ชั่วโมง โดยครอบคลุมระยะทางที่ 2136 กม.
สายการบินไหนที่ให้ราคาที่ถูกที่สุดจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ไป แอนเจลิส ซิตี้ Clark Intl Airport?
ในช่วง 3 วันที่ผ่านมา ราคาตั๋วเครื่องบินไป-กลับที่ถูกที่สุดพบบน เจ็ทสตาร์ เอเชีย (฿ 6,748), สกู๊ต (฿ 8,865) and ฟิลิปปินส์แอร์ไลน์ (฿ 11,049)
ฉันจำเป็นต้องใช้หนังสือเดินทางหรือไม่เมื่อบินระหว่าง กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ และ แอนเจลิส ซิตี้ Clark Intl Airport?
ตกลง

จองเที่ยวบินราคาถูกจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ไป แอนเจลิส ซิตี้ Clark Intl Airport (ไป-กลับ)

สนามบิน
ต้นทาง
กรุงเทพฯ
฿ 6,748
เท่านั้น
฿ 6,748
จุดหมาย
แอนเจลิส ซิตี้
฿ 6,748
เท่านั้น
฿ 6,748
ศ., 12 ม.ค.
BKK
CRK
7ชม. 40น.
อ., 30 ม.ค.
CRK
BKK
14ชม. 35น.
ทริป: 19 วัน
โดยรวม 6.2 ดี
ขึ้นอยู่กับ 866 รีวิว
โดยรวม
6.5
การขึ้นเครื่อง
6.8
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
7.1
ความบันเทิง
5.0
อาหาร
5.4
SIN
RGN
ดี 7.3

On time, nice service, safe arrival

On board food relatively expensive

SIN
JKT
พอใช้ 4.0

Cheap ticket pricing. Slightly cheaper.

Food add-on is extremely expensive. Ridiculous!

PER
SIN
ปานกลาง 2.0

Wish get my $60 back

Don’t like the service

HKG
SIN
ดี 7.0

Seats uncomfortable Cabin temperature too low

PER
SIN
พอใช้ 4.0

The flight was fine

The seat was terrible, looks like old airplane. No entertainment system. This is really a budget flight.

พ., 8 พ.ย.
BKK
CRK
9ชม. 05น.
จ., 13 พ.ย.
CRK
BKK
22ชม. 45น.
ทริป: 6 วัน
โดยรวม 6.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 113 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.2
ความสะดวกสบาย
6.4
ลูกเรือ
7.3
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.6
SIN
SZX
ปานกลาง 2.0

Check in waiting time 45 mins Flight delay 1.5 hours Air Steward cologne overpowered.

BKK
SIN
ปานกลาง 2.0

nothing

everything

SGN
SIN
ดี 7.6

Friendliness of crew and prompt boarding

Delays and sudden change in gate(thou its not the airline fault)

SIN
PEN
พอใช้ 4.6

Safe smooth flight. No frills.

DPS
SIN
พอใช้ 5.3

It's a no frills airline! Plane on time, clean, arrived on time. What more do you want?

พฤ., 22 ก.พ.
BKK
CRK
14ชม. 30น.
พ., 7 มี.ค.
CRK
BKK
28ชม. 30น.
฿ 11,049
ทริป: 14 วัน
โดยรวม 7.1 ดี
ขึ้นอยู่กับ 1383 รีวิว
โดยรวม
7.2
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
7.1
ลูกเรือ
7.8
ความบันเทิง
6.5
อาหาร
6.9
PVG
MNL
พอใช้ 5.0

Crew service

No announcement for boarding and flight delayed.

MNL
DXB
พอใช้ 5.3

Boarding was ok Crew was great and very friendly Entertainment was ok on the flight there there was tv in the head rest on the way back there was none you had to have your own devices and watch over the planes WIFI

When I was boarding my carry on was 2 kg over and they wanted to charge me $100 with no other option just pay the money or throw your things away. On both flights going a and coming there was no way to charge your devices I.E. plugs or USB ports... This become much more important with flights don't have tv in the headrests and you have to use your own devices to watch movies over the planes WIFI The food is airplane food and being a cheap airline it's worse than most.

MNL
LHR
พอใช้ 5.6

Food wasn't too bad, stewards were pleasant but had to wait ages for water. Like the 2 4 2 layout so we didn't have to disturb anyone for "comfort" breaks.

Checking in, a few kg overweight, they made us put the excess into our hand baggage, it meant opening our 4 cases, actually moving things which weighs less than half a kg, complete waste of time, over half an hour. Complete waste of time as it's on the same plane FFS. Entertainment via iPads, poor selection of films.

MNL
MEL
ปานกลาง 2.0

Getting off the flight.

More often than not, Philippine Airlines has been our airline of choice because we found their rates to be fair and flights direct and easy. Despite the fact that the PAL terminal was pretty poor, and the food on board was never really decent, we remained loyal to PAL for quite a few years. On our way back to Melbourne from Manila on June 17, Saturday, Colin, Hendrix and I were awaiting boarding at gate 10 for flight PR 209. Having flown with PAL from Melbourne to Manila (as well as with another airline from Manila to Manchester and back), we understood that the usual procedure was to allow passengers with infants to board first. Due to the lack of order (there were no clear queues in sight), Colin decided to ask 3 different PAL personnel if there was, indeed, a priority queue for people travelling with infants. ALL THREE PERSONNEL ASSURED US THAT THEY WERE NOT YET BOARDING AND THAT WE WOULD BE CALLED UPON PRIOR TO THEM LETTING ANYONE ELSE ON THE PLANE. 2 minutes later, a PAL personnel appears with signage that reads certain row numbers and begins to call out to ALL PASSENGERS FOR BOARDING. Colin swiftly rushes to the front (me and baby in tow) and demands an explanation as to why we were told one thing but are watching them act upon something completely different. I wish I was joking when I tell you that the personnel just stared blankly at us and then carried on checking boarding passes. No apologies, no explanation offered. As soon as we boarded, Colin turned to the first flight steward he saw and asked for a complaint form and told this could ONLY be done online, to which Colin requested we be given the email/web address upon take off. The seats assigned to us were on the right most side of the aircraft, a window and a middle seat. As Colin was placing our bags in the overhead compartment, the steward called to Colin from across the aisle (past the 3 seats in the middle of the plane) to introduce the purser, Jolly Bello. Please note this was happening while people were also trying to get past and get to their seats -and Mr. bello called out across the aisle, "I heard you have a complaint??" to which Colin, baffled, replied "yes do you want to come over here so we aren’t shouting over these people?". Colin yet again told this purser what the complaint was about and was asked (verbatim) "so would you like to make a complaint against THEM?" Would the correct protocol not be to 1. Apologise for any confusion, miscommunication or poor service, 2. Take some responsibility and acknowledge the complaint and 3. Maybe come approach us AFTER TAKE OFF and not while everyone is trying to board the plane? We are no longer choosing Philippine Airlines.

MNL
HKG
ยอดเยี่ยม 10.0

Boarding formalities were smooth and flight departed in schedule. Crew were attentive and friendly. All in all, a pleasant flight.

พ., 25 ต.ค.
BKK
CRK
6ชม. 30น.
จ., 30 ต.ค.
CRK
BKK
16ชม. 15น.
฿ 13,000
ทริป: 6 วัน
โดยรวม 0.0 แย่
ขึ้นอยู่กับ 0 รีวิว
ศ., 6 เม.ย.
BKK
CRK
7ชม. 40น.
ส., 21 เม.ย.
CRK
BKK
14ชม. 40น.
ทริป: 16 วัน
โดยรวม 6.2 ดี
ขึ้นอยู่กับ 866 รีวิว
โดยรวม
6.5
การขึ้นเครื่อง
6.8
ความสะดวกสบาย
6.2
ลูกเรือ
7.1
ความบันเทิง
5.0
อาหาร
5.4
SIN
KUL
ปานกลาง 2.0

I had only one baggageto check in and was forced to pay 30 min before the boarding time.

SIN
JKT
พอใช้ 4.0

Cheap ticket pricing. Slightly cheaper.

Food add-on is extremely expensive. Ridiculous!

SGN
SIN
ยอดเยี่ยม 10.0

the takeoff and landing was good, the flight was very smooth

SIN
TPE
ดี 6.0

I'm quite upset to be informed by the airline that going to Taiwan requires minimum 6 months expiry date. When I purchased the airticket it was also not stated. In the end I have no choice but to postponed my flight until I get my passport renewed.

The website did not informed me anything regarding my entry to Taiwan required my passport to have at least 6months minimum expiry date

SIN
RGN
ดี 7.3

On time, nice service, safe arrival

On board food relatively expensive

ส., 24 มี.ค.
BKK
CRK
22ชม. 25น.
อา., 13 พ.ค.
CRK
BKK
14ชม. 40น.
ทริป: 51 วัน
โดยรวม 6.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 113 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.2
ความสะดวกสบาย
6.4
ลูกเรือ
7.3
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.6
DPS
SIN
พอใช้ 5.3

It's a no frills airline! Plane on time, clean, arrived on time. What more do you want?

SGN
SIN
ดี 7.6

Friendliness of crew and prompt boarding

Delays and sudden change in gate(thou its not the airline fault)

HKG
SIN
ดี 7.5

All in all a pretty good flight. Nothing much to write home about but nothing really went wrong. Pretty Good and what you'd expect.

Wasn't thrilled that I had to pay SGD48 both ways for up to 15kg check in. That extra SGD96 would have made a difference when comparing flights on Kayak. Delays leaving HK and SG but all of it was on the tarmac so not really Scoots fault.

HKT
SIN
ปานกลาง 2.0

An hour and half delayed without prior notice. So i had to wait at the gate.

SIN
SZX
ปานกลาง 2.0

Check in waiting time 45 mins Flight delay 1.5 hours Air Steward cologne overpowered.

ส., 6 ม.ค.
BKK
CRK
25ชม. 45น.
ส., 20 ม.ค.
CRK
BKK
13ชม. 35น.
฿ 10,850
ทริป: 15 วัน
โดยรวม 6.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 113 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.2
ความสะดวกสบาย
6.4
ลูกเรือ
7.3
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.6
SGN
SIN
ดี 7.6

Friendliness of crew and prompt boarding

Delays and sudden change in gate(thou its not the airline fault)

SIN
PEN
พอใช้ 4.6

Safe smooth flight. No frills.

HKT
SIN
ปานกลาง 2.0

An hour and half delayed without prior notice. So i had to wait at the gate.

SIN
SZX
ปานกลาง 2.0

Check in waiting time 45 mins Flight delay 1.5 hours Air Steward cologne overpowered.

BKK
SIN
ปานกลาง 2.0

nothing

everything

ศ., 8 ธ.ค.
BKK
CRK
34ชม. 25น.
พฤ., 4 ม.ค.
CRK
BKK
28ชม. 30น.
฿ 12,074
ทริป: 28 วัน
โดยรวม 7.1 ดี
ขึ้นอยู่กับ 1383 รีวิว
โดยรวม
7.2
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
7.1
ลูกเรือ
7.8
ความบันเทิง
6.5
อาหาร
6.9
MNL
LHR
พอใช้ 5.6

Food wasn't too bad, stewards were pleasant but had to wait ages for water. Like the 2 4 2 layout so we didn't have to disturb anyone for "comfort" breaks.

Checking in, a few kg overweight, they made us put the excess into our hand baggage, it meant opening our 4 cases, actually moving things which weighs less than half a kg, complete waste of time, over half an hour. Complete waste of time as it's on the same plane FFS. Entertainment via iPads, poor selection of films.

MNL
MEL
ปานกลาง 2.0

Getting off the flight.

More often than not, Philippine Airlines has been our airline of choice because we found their rates to be fair and flights direct and easy. Despite the fact that the PAL terminal was pretty poor, and the food on board was never really decent, we remained loyal to PAL for quite a few years. On our way back to Melbourne from Manila on June 17, Saturday, Colin, Hendrix and I were awaiting boarding at gate 10 for flight PR 209. Having flown with PAL from Melbourne to Manila (as well as with another airline from Manila to Manchester and back), we understood that the usual procedure was to allow passengers with infants to board first. Due to the lack of order (there were no clear queues in sight), Colin decided to ask 3 different PAL personnel if there was, indeed, a priority queue for people travelling with infants. ALL THREE PERSONNEL ASSURED US THAT THEY WERE NOT YET BOARDING AND THAT WE WOULD BE CALLED UPON PRIOR TO THEM LETTING ANYONE ELSE ON THE PLANE. 2 minutes later, a PAL personnel appears with signage that reads certain row numbers and begins to call out to ALL PASSENGERS FOR BOARDING. Colin swiftly rushes to the front (me and baby in tow) and demands an explanation as to why we were told one thing but are watching them act upon something completely different. I wish I was joking when I tell you that the personnel just stared blankly at us and then carried on checking boarding passes. No apologies, no explanation offered. As soon as we boarded, Colin turned to the first flight steward he saw and asked for a complaint form and told this could ONLY be done online, to which Colin requested we be given the email/web address upon take off. The seats assigned to us were on the right most side of the aircraft, a window and a middle seat. As Colin was placing our bags in the overhead compartment, the steward called to Colin from across the aisle (past the 3 seats in the middle of the plane) to introduce the purser, Jolly Bello. Please note this was happening while people were also trying to get past and get to their seats -and Mr. bello called out across the aisle, "I heard you have a complaint??" to which Colin, baffled, replied "yes do you want to come over here so we aren’t shouting over these people?". Colin yet again told this purser what the complaint was about and was asked (verbatim) "so would you like to make a complaint against THEM?" Would the correct protocol not be to 1. Apologise for any confusion, miscommunication or poor service, 2. Take some responsibility and acknowledge the complaint and 3. Maybe come approach us AFTER TAKE OFF and not while everyone is trying to board the plane? We are no longer choosing Philippine Airlines.

CEB
MNL
ดี 7.6

got lucky and no one sat next to me. Boarding was fast

No Entertainment module, have to pay for Wifi

MNL
SYD
พอใช้ 4.0

We boarded the plane approx on time but we were sitting for a while when an announcement asked for 2 passengers to identify themselves with the crew. Nothing more was said until we were now 40 minutes past departure time and the Captain comes on to say we were waiting for a take off slot from the Air Traffic Control!!! No apologies or advice as to what had happened. We finally were on the runway at approx 12 midnight or 1 hr 25 mins late. To top it all I get an email from PAL at 1.56am (I saw this after arrival of course) which said the plane had changed its arrival time to 9.30am - but the departure time remained the same!!! How am I also going to receive an email when I am already flying?? Food was aweful Entertainment system was also aweful - my future flights on PAL will be only a last resort

SYD
MNL
ดี 6.6

That the plane took off on time and landed ahead of schedule - not like the trip down to Sydney

The entertainment system is non existent and is something that needs to be addressed. The food was a bit better than what was served on the trip down to Sydney but also needs to improve.

ส., 4 พ.ย.
BKK
CRK
9ชม. 05น.
อา., 5 พ.ย.
CRK
BKK
13ชม. 40น.
฿ 12,537
ทริป: 2 วัน
โดยรวม 6.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 113 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.2
ความสะดวกสบาย
6.4
ลูกเรือ
7.3
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.6
CAN
SIN
พอใช้ 4.0

Nothing as such

1hr delay

SIN
MNL
พอใช้ 5.0

Cheap flight. Delayed due to aircraft issue, I think. At least they were honest about it and apologized.

Again, as this is a budget airline, you really can't expect too Much from them. They get you from point a to point b, that's enough. You will have to sacrifice your own comfort.

SIN
PEN
พอใช้ 4.6

Safe smooth flight. No frills.

BKK
SIN
ปานกลาง 2.0

nothing

everything

SIN
SZX
ปานกลาง 2.0

Check in waiting time 45 mins Flight delay 1.5 hours Air Steward cologne overpowered.

จ., 4 ธ.ค.
BKK
CRK
9ชม. 05น.
พ., 20 ธ.ค.
CRK
BKK
22ชม. 45น.
฿ 18,260
ทริป: 17 วัน
โดยรวม 6.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 113 รีวิว
การขึ้นเครื่อง
7.2
ความสะดวกสบาย
6.4
ลูกเรือ
7.3
ความบันเทิง
5.1
อาหาร
5.6
SIN
MNL
พอใช้ 5.0

Cheap flight. Delayed due to aircraft issue, I think. At least they were honest about it and apologized.

Again, as this is a budget airline, you really can't expect too Much from them. They get you from point a to point b, that's enough. You will have to sacrifice your own comfort.

LKO
SIN
ปานกลาง 3.0

Nothing other than punctuality.

After boarding started there was no Aircon the flight was boiling hot and hugely suffocated. Also so many mosquito surely need better service.

SIN
PEN
พอใช้ 4.6

Safe smooth flight. No frills.

HKT
SIN
ปานกลาง 2.0

An hour and half delayed without prior notice. So i had to wait at the gate.

BKK
SIN
ปานกลาง 2.0

nothing

everything

*
ราคาสำหรับต่อท่านและตั๋ว E–Tickets ได้รวมภาษีและค่าธรรมเนียมทั้งหมดใน THB

เราพยายามที่จะได้ราคาที่ถูกต้อง อย่างไรก็ตาม ไม่สามารถรับประกันราคาได้

นี่คือเหตุผล:

เราไม่ได้เป็นผู้ขาย
ที่ KAYAK เราไม่ได้กำหนดราคา มันจึงเป็นไปไม่ได้ที่เราจะรับประกันราคาจากบริษัทอื่นๆที่ทำการขาย

เรารวบรวมข้อมูลที่หลากหลายสำหรับคุณ
บริการของเราช่วยคุณเร็วและง่ายขึ้นกับการเปรียบเทียบผลลัพธ์กว่าร้อยเว็บไซต์เกี่ยวกับการท่องเที่ยวในครั้งเดียว ในกรณีนี้ KAYAK คือเครื่องมือค้นหาและเราไม่สามารถรับประกันราคาที่เราค้นพบได้

ทำไมไม่ได้ราคาที่ถูกต้อง 100% ของเวลา?
ราคาบนที่นั่งสายการบิน ห้องพักโรงแรม และรถเช่าสามารถเปลี่ยนแปลงได้ตลอดเวลา ผู้ใช้ท่านอื่นๆอาจพยายามทำการจองการท่องเที่ยวในช่วงเวลาเดียวกัน เป็นผลให้ราคาที่คุณค้นพบไม่มีให้บริการอีกต่อไป

คำถามเพิ่มเติมหรือคุณค้นพบราคาที่ไม่ถูกต้องและต้องการจะบอกเรา
กรุณาส่ง อีเมล หาเรา และใครบางคนจากทีมของเราจะติดต่อกลับหาคุณอย่างเร็วที่สุด

^
ค่าโดยสารที่แสดงได้รวมค่าภาษีและค่าธรรมเนียมสำหรับชั้นประหยัดและถูกค้นพบโดยผู้ให้บริการใน 72 ชั่วโมงที่ผ่านมา ที่นั่งมีจำนวนจำกัดและอาจจะไม่มีในทุกเที่ยวบินและทุกวัน ค่าโดยสารอาจมีการเปลี่ยนแปลงและไม่สามารถใช้ได้ในทุกเที่ยวบินหรือทุกวันเดินทาง ผู้ให้บริการบางรายอาจมีการเรียกเก็บค่าธรรมเนียมในกรณีพิเศษสำหรับสัมภาระฝากใต้เครื่อง กรุณาตรวจสอบกับเว็บไซต์ผู้ให้บริการ