฿

ค้นหาตั๋วเครื่องบินราคาประหยัดจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ไป ฟุกุโอกะ Fukuoka (BKK - FUK)

ค้นหากว่าร้อยเว็บไซต์การท่องเที่ยวในครั้งเดียวสำหรับข้อเสนอเที่ยวบินไป ฟุกุโอกะ Fukuoka

จ. 25/9
จ. 2/10
ไม่ระบุเดือน
1 ผู้ใหญ่
เปรียบเทียบกับ KAYAK |

ข้อมูลที่เป็นประโยชน์

ราคาเฉลี่ย:
฿ 14,698
(ราคาเฉลี่ยใน 72 ชั่วโมงที่ผ่านมา)
ข้อเสนอดี:
฿ 11,494
หรือเที่ยวบินไป-กลับที่น้อยลงภายใน
6 เดือน
ของการเดินทางคือข้อเสนอที่ดี

เมื่อไหร่ที่ควรจะจองเที่ยวบินจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ไป ฟุกุโอกะ Fukuoka

ราคาเที่ยวบินในวันที่วันเดินทางใกล้เข้ามา
-1 วัน
-2 วัน

เคล็ดลับยอดนิยมในการหาเที่ยวบินราคาถูก

โดยเฉลี่ยแล้ว เที่ยวบินที่ถูกที่สุดจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ไป ฟุกุโอกะ Fukuoka จะพบ 90 วันก่อนออกเดินทาง
ทำการจองอย่างน้อย 2 อาทิตย์ก่อนการออกเดินทาง เพื่อที่จะได้ราคาที่ต่ำกว่าเฉลี่ย
โดยเฉลี่ย* เที่ยวบินขาออกช่วงเช้าราคาประมาณ 15% ถูกกว่าเที่ยวบินช่วงเย็น
*ราคาเฉลี่ยของราคาที่ต่ำที่สุดที่แสดงในผลการค้นหาของ KAYAK สำหรับเที่ยวบินขาออกในอีก 30 วันข้างหน้า

FAQs สำหรับการจองเที่ยวบินจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ไป ฟุกุโอกะ Fukuoka

เที่ยวบินจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ไป ฟุกุโอกะ Fukuoka ใช้เวลานานเท่าไหร่?
เที่ยวบินตรงโดยเฉลี่ยจะใช้เวลา 9ชม. 45น. ชั่วโมง โดยครอบคลุมระยะทางที่ 3724 กม.
มีเที่ยวบินทั้งหมดกี่เที่ยวที่บินระหว่าง กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ และ ฟุกุโอกะ Fukuoka?
มี 21 เที่ยวบิน (บินตรง) ระหว่าง กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ และ ฟุกุโอกะ Fukuoka ต่ออาทิตย์ โดยเฉลี่ยที่ 3 ต่อวัน
สายการบินไหนที่ให้ราคาที่ถูกที่สุดจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ไป ฟุกุโอกะ Fukuoka?
ในช่วง 3 วันที่ผ่านมา ราคาตั๋วเครื่องบินไป-กลับที่ถูกที่สุดพบบน เวียดนามแอร์ไลน์ (฿ 9,249) และ ฟิลิปปินส์แอร์ไลน์ (฿ 9,975)
ฉันจำเป็นต้องใช้หนังสือเดินทางหรือไม่เมื่อบินระหว่าง กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ และ ฟุกุโอกะ Fukuoka?
ตกลง
สายการบินไหนที่บินบ่อยที่สุดระหว่าง กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ และ ฟุกุโอกะ Fukuoka?
การบินไทย (2 ครั้งต่อวัน), เจแปนแอร์ไลน์ (1 ครั้งต่อวัน) คือสายการบินที่มีคนบินมากที่สุดในเส้นทางนี้
วันไหนคือวันที่ถูกที่สุดของสัปดาห์ในการบินจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ไป ฟุกุโอกะ Fukuoka?
สำหรับ กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ไป ฟุกุโอกะ Fukuoka วันพุธ คือวันที่ถูกที่สุดในการบินโดยเฉลี่ย และ วันศุกร์ คือวันที่แพงที่สุด การบินจาก ฟุกุโอกะ Fukuoka กลับไปที่ กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ข้อเสนอที่ดีที่สุดส่วนมากจะพบใน วันศุกร์ และ วันเสาร์ คือวันที่แพงที่สุด

จองเที่ยวบินราคาถูกจาก กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ ไป ฟุกุโอกะ Fukuoka (ไป-กลับ)

สนามบิน
ต้นทาง
กรุงเทพฯ
฿ 9,249
เท่านั้น
฿ 9,249
จุดหมาย
ฟุกุโอกะ
฿ 9,249
เท่านั้น
฿ 9,249
พ., 14 ก.พ.
BKK
FUK
9ชม. 45น.
พฤ., 15 ก.พ.
FUK
BKK
10ชม. 00น.
ทริป: 2 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 665 รีวิว
โดยรวม
7.8
การขึ้นเครื่อง
7.8
ความสะดวกสบาย
7.7
ลูกเรือ
8.2
ความบันเทิง
6.5
อาหาร
7.1
SGN
KUL
ยอดเยี่ยม 8.0

Everything was alright. Except I got the last seat of the plane where I couldn't adjust my seat

The food was a bit salty this time.

HAN
LHR
ดี 6.0

staff on ground and in flight was unfriendly

SGN
KUL
พอใช้ 4.0

Good side of it give business class passages and elder people, pregnant women and family with children on board first. It's good to make a family comfortable with their children.

Poor menu service and I have no choices over the menu. All the request menu it just no services like it at all in flight, stewardess not so friendly at all. Interior design it's so dull colour not very cheerful airlines. Regret to fly with Vietnam Airlines. I will never take your flight anymore.

HAN
SGN
พอใช้ 5.3

Oh Food. Again food. I have been being served the same food for more than 10 years. bread and cold meat...!!!

VTE
HAN
ยอดเยี่ยม 8.6

Happy to use this airline everytime I'm in Vietnam or Laos. Very comfortable flight with good room.

Nothing to dislike about this flight

ศ., 3 พ.ย.
BKK
FUK
13ชม. 30น.
อ., 7 พ.ย.
FUK
BKK
22ชม. 30น.
ทริป: 5 วัน
โดยรวม 7.1 ดี
ขึ้นอยู่กับ 1338 รีวิว
โดยรวม
7.2
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
7.0
ลูกเรือ
7.7
ความบันเทิง
6.4
อาหาร
6.9
MNL
LHR
พอใช้ 5.6

Food wasn't too bad, stewards were pleasant but had to wait ages for water. Like the 2 4 2 layout so we didn't have to disturb anyone for "comfort" breaks.

Checking in, a few kg overweight, they made us put the excess into our hand baggage, it meant opening our 4 cases, actually moving things which weighs less than half a kg, complete waste of time, over half an hour. Complete waste of time as it's on the same plane FFS. Entertainment via iPads, poor selection of films.

MNL
MEL
ดี 7.3

Frienly service

Small seatsi big man

PVG
MNL
พอใช้ 5.0

Crew service

No announcement for boarding and flight delayed.

MNL
MEL
ปานกลาง 2.0

Getting off the flight.

More often than not, Philippine Airlines has been our airline of choice because we found their rates to be fair and flights direct and easy. Despite the fact that the PAL terminal was pretty poor, and the food on board was never really decent, we remained loyal to PAL for quite a few years. On our way back to Melbourne from Manila on June 17, Saturday, Colin, Hendrix and I were awaiting boarding at gate 10 for flight PR 209. Having flown with PAL from Melbourne to Manila (as well as with another airline from Manila to Manchester and back), we understood that the usual procedure was to allow passengers with infants to board first. Due to the lack of order (there were no clear queues in sight), Colin decided to ask 3 different PAL personnel if there was, indeed, a priority queue for people travelling with infants. ALL THREE PERSONNEL ASSURED US THAT THEY WERE NOT YET BOARDING AND THAT WE WOULD BE CALLED UPON PRIOR TO THEM LETTING ANYONE ELSE ON THE PLANE. 2 minutes later, a PAL personnel appears with signage that reads certain row numbers and begins to call out to ALL PASSENGERS FOR BOARDING. Colin swiftly rushes to the front (me and baby in tow) and demands an explanation as to why we were told one thing but are watching them act upon something completely different. I wish I was joking when I tell you that the personnel just stared blankly at us and then carried on checking boarding passes. No apologies, no explanation offered. As soon as we boarded, Colin turned to the first flight steward he saw and asked for a complaint form and told this could ONLY be done online, to which Colin requested we be given the email/web address upon take off. The seats assigned to us were on the right most side of the aircraft, a window and a middle seat. As Colin was placing our bags in the overhead compartment, the steward called to Colin from across the aisle (past the 3 seats in the middle of the plane) to introduce the purser, Jolly Bello. Please note this was happening while people were also trying to get past and get to their seats -and Mr. bello called out across the aisle, "I heard you have a complaint??" to which Colin, baffled, replied "yes do you want to come over here so we aren’t shouting over these people?". Colin yet again told this purser what the complaint was about and was asked (verbatim) "so would you like to make a complaint against THEM?" Would the correct protocol not be to 1. Apologise for any confusion, miscommunication or poor service, 2. Take some responsibility and acknowledge the complaint and 3. Maybe come approach us AFTER TAKE OFF and not while everyone is trying to board the plane? We are no longer choosing Philippine Airlines.

CEB
MNL
ดี 7.6

got lucky and no one sat next to me. Boarding was fast

No Entertainment module, have to pay for Wifi

พ., 18 ต.ค.
BKK
FUK
22ชม. 45น.
พ., 25 ต.ค.
FUK
BKK
22ชม. 35น.
฿ 12,849
ทริป: 8 วัน
โดยรวม 7.1 ดี
ขึ้นอยู่กับ 1338 รีวิว
โดยรวม
7.2
การขึ้นเครื่อง
7.1
ความสะดวกสบาย
7.0
ลูกเรือ
7.7
ความบันเทิง
6.4
อาหาร
6.9
MNL
MEL
ปานกลาง 2.0

Getting off the flight.

More often than not, Philippine Airlines has been our airline of choice because we found their rates to be fair and flights direct and easy. Despite the fact that the PAL terminal was pretty poor, and the food on board was never really decent, we remained loyal to PAL for quite a few years. On our way back to Melbourne from Manila on June 17, Saturday, Colin, Hendrix and I were awaiting boarding at gate 10 for flight PR 209. Having flown with PAL from Melbourne to Manila (as well as with another airline from Manila to Manchester and back), we understood that the usual procedure was to allow passengers with infants to board first. Due to the lack of order (there were no clear queues in sight), Colin decided to ask 3 different PAL personnel if there was, indeed, a priority queue for people travelling with infants. ALL THREE PERSONNEL ASSURED US THAT THEY WERE NOT YET BOARDING AND THAT WE WOULD BE CALLED UPON PRIOR TO THEM LETTING ANYONE ELSE ON THE PLANE. 2 minutes later, a PAL personnel appears with signage that reads certain row numbers and begins to call out to ALL PASSENGERS FOR BOARDING. Colin swiftly rushes to the front (me and baby in tow) and demands an explanation as to why we were told one thing but are watching them act upon something completely different. I wish I was joking when I tell you that the personnel just stared blankly at us and then carried on checking boarding passes. No apologies, no explanation offered. As soon as we boarded, Colin turned to the first flight steward he saw and asked for a complaint form and told this could ONLY be done online, to which Colin requested we be given the email/web address upon take off. The seats assigned to us were on the right most side of the aircraft, a window and a middle seat. As Colin was placing our bags in the overhead compartment, the steward called to Colin from across the aisle (past the 3 seats in the middle of the plane) to introduce the purser, Jolly Bello. Please note this was happening while people were also trying to get past and get to their seats -and Mr. bello called out across the aisle, "I heard you have a complaint??" to which Colin, baffled, replied "yes do you want to come over here so we aren’t shouting over these people?". Colin yet again told this purser what the complaint was about and was asked (verbatim) "so would you like to make a complaint against THEM?" Would the correct protocol not be to 1. Apologise for any confusion, miscommunication or poor service, 2. Take some responsibility and acknowledge the complaint and 3. Maybe come approach us AFTER TAKE OFF and not while everyone is trying to board the plane? We are no longer choosing Philippine Airlines.

MNL
MEL
ดี 7.3

Frienly service

Small seatsi big man

HKG
MNL
ยอดเยี่ยม 8.6

Very interesting experience at Manila airport. Their transfer system needs refining and modernising. It was a very difficult and harf to understand process

SYD
MNL
ดี 6.6

That the plane took off on time and landed ahead of schedule - not like the trip down to Sydney

The entertainment system is non existent and is something that needs to be addressed. The food was a bit better than what was served on the trip down to Sydney but also needs to improve.

SYD
MNL
พอใช้ 5.3

The flight attendants were pleasant

The food was horrible and not really a choice. The children's meals should be more simple like fruit and chicken and fish without sauces

ศ., 29 ธ.ค.
BKK
FUK
13ชม. 25น.
อ., 2 ม.ค.
FUK
BKK
30ชม. 15น.
฿ 12,915
ทริป: 5 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 665 รีวิว
โดยรวม
7.8
การขึ้นเครื่อง
7.8
ความสะดวกสบาย
7.7
ลูกเรือ
8.2
ความบันเทิง
6.5
อาหาร
7.1
SGN
KUL
ยอดเยี่ยม 8.0

Everything was alright. Except I got the last seat of the plane where I couldn't adjust my seat

The food was a bit salty this time.

NRT
SGN
พอใช้ 4.0

We booked the flight for family of 8 Despite informing them over counter in Narita international airport that to place us at 2 together in the same because we have kid of 8 years and 12 years , we were all allocated separately. We could not do online check in even we log in 24 hours before flight ,all seats shown available is individual. Being in the airport early does not help too. I will definitely not consider taking Vietnam airlines in future n will cautious friends to be aware of such service.

SGN
BKK
พอใช้ 4.0

Poor quality of food. We were not served vegetarian food despite our request made at the time of booking.

HAN
SGN
พอใช้ 5.3

Oh Food. Again food. I have been being served the same food for more than 10 years. bread and cold meat...!!!

HAN
LHR
ดี 6.0

staff on ground and in flight was unfriendly

พ., 27 ธ.ค.
BKK
FUK
15ชม. 00น.
อ., 2 ม.ค.
FUK
BKK
26ชม. 50น.
฿ 13,080
ทริป: 7 วัน
โดยรวม 7.5 ดี
ขึ้นอยู่กับ 665 รีวิว
โดยรวม
7.8
การขึ้นเครื่อง
7.8
ความสะดวกสบาย
7.7
ลูกเรือ
8.2
ความบันเทิง
6.5
อาหาร
7.1
CXR
DAD
ดี 6.0

Flight left exactly on time and arrived 10 minutes early.

Leg room very poor on this flight. Very short flight so no food or entertainment.

SGN
KUL
พอใช้ 4.0

Good side of it give business class passages and elder people, pregnant women and family with children on board first. It's good to make a family comfortable with their children.

Poor menu service and I have no choices over the menu. All the request menu it just no services like it at all in flight, stewardess not so friendly at all. Interior design it's so dull colour not very cheerful airlines. Regret to fly with Vietnam Airlines. I will never take your flight anymore.

ICN
SGN
ดี 6.3

Crew on board was responsive and really helpful with regard of needs of passengers. Food tastes really good. Decent amount of leg room, considering it's economy class.

We had a flight at 11am in korea with vietnam airlines heading back to Singapore. We had to queue an hour and a half for our boarding pass and check in, which makes it unbelievable how is that possible. We were there early since 815am, and only got our boarding around 10am. We nearly missed our flight as there were queue all around for security check. I guess this is the first and the last time i will travel with Vietnam Airlines.

DAD
NRT
พอใช้ 4.0

Flight schedule on time

Very little leg room. Claustrophobic with high seats blocking any view of windows. Food was basic with stale bread. Person in front had seat reclined for the whole trip even though she was reading. Also down during lunch. Infuriating.

SGN
KUL
ยอดเยี่ยม 8.0

Everything was alright. Except I got the last seat of the plane where I couldn't adjust my seat

The food was a bit salty this time.

กรุงเทพฯ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ และสนามบินอื่นๆ - ฟุกุโอกะ Fukuokaเที่ยวบิน

ดูเมืองต้นทาง:

ดูจุดหมายปลายทาง:

*
ราคาสำหรับต่อท่านและตั๋ว E–Tickets ได้รวมภาษีและค่าธรรมเนียมทั้งหมดใน THB

เราพยายามที่จะได้ราคาที่ถูกต้อง อย่างไรก็ตาม ไม่สามารถรับประกันราคาได้

นี่คือเหตุผล:

เราไม่ได้เป็นผู้ขาย
ที่ KAYAK เราไม่ได้กำหนดราคา มันจึงเป็นไปไม่ได้ที่เราจะรับประกันราคาจากบริษัทอื่นๆที่ทำการขาย

เรารวบรวมข้อมูลที่หลากหลายสำหรับคุณ
บริการของเราช่วยคุณเร็วและง่ายขึ้นกับการเปรียบเทียบผลลัพธ์กว่าร้อยเว็บไซต์เกี่ยวกับการท่องเที่ยวในครั้งเดียว ในกรณีนี้ KAYAK คือเครื่องมือค้นหาและเราไม่สามารถรับประกันราคาที่เราค้นพบได้

ทำไมไม่ได้ราคาที่ถูกต้อง 100% ของเวลา?
ราคาบนที่นั่งสายการบิน ห้องพักโรงแรม และรถเช่าสามารถเปลี่ยนแปลงได้ตลอดเวลา ผู้ใช้ท่านอื่นๆอาจพยายามทำการจองการท่องเที่ยวในช่วงเวลาเดียวกัน เป็นผลให้ราคาที่คุณค้นพบไม่มีให้บริการอีกต่อไป

คำถามเพิ่มเติมหรือคุณค้นพบราคาที่ไม่ถูกต้องและต้องการจะบอกเรา
กรุณาส่ง อีเมล หาเรา และใครบางคนจากทีมของเราจะติดต่อกลับหาคุณอย่างเร็วที่สุด

^
ค่าโดยสารที่แสดงได้รวมค่าภาษีและค่าธรรมเนียมสำหรับชั้นประหยัดและถูกค้นพบโดยผู้ให้บริการใน 72 ชั่วโมงที่ผ่านมา ที่นั่งมีจำนวนจำกัดและอาจจะไม่มีในทุกเที่ยวบินและทุกวัน ค่าโดยสารอาจมีการเปลี่ยนแปลงและไม่สามารถใช้ได้ในทุกเที่ยวบินหรือทุกวันเดินทาง ผู้ให้บริการบางรายอาจมีการเรียกเก็บค่าธรรมเนียมในกรณีพิเศษสำหรับสัมภาระฝากใต้เครื่อง กรุณาตรวจสอบกับเว็บไซต์ผู้ให้บริการ