kayak.co.th มีให้บริการในภาษาอังกฤษ Visit site in English.
ผู้ให้บริการ | ทั้งหมด (ต่อคืน) |
---|---|
อโกด้า | ฿2,724 |
Priceline | ฿2,784 |
Booking.com | ฿2,956 |
คุ้มค่าเงิน |
8.5 |
---|---|
ระยะทางไปใจกลางเมือง |
19.5 km |
คะแนนสถานที่ตั้ง |
8.8 |
สนามบินที่ใกล้ที่สุด |
เซนต์หลุยส์ Lambert-St Louis |
ระยะทางไปสนามบิน |
1.4 km |
The desk clerk was rude. Each time we went to the front desk, no one was there. It took a very long time for them to return. There was a party in the rooms across the hall; we got NO sleep.
Friendly, helpful staff
The staff were always bright, helpful, and polite.
Convenient to the Airport. Safe. Comfortable,
The Hampton Inn St. Louis Airport hotel is situated off I-70 at Airport Exit 236, just one mile from the Lambert International Airport. The airport is the stopping place for Metro Link, a light rail system that travels to downtown areas of interest. Area attractions include Ameristar and Harrah's casinos, the UMB Amphitheatre, Missouri Botanical Gardens, and Forest Park with the St. Louis Zoo, Science Center and Art Museum, just 15 miles southeast of the hotel. Missouri hotel guests can dine at nearby restaurants such as Bandana's, Rock River Grill, Lombardo's, Casa Galardo, Applebee's or Red Lobster. The St. Louis-Airport Hampton Inn features 99 amenity filled hotel rooms that include microwave, refrigerator and complimentary high-speed internet access. All of our hotel rooms feature the very best Hampton has to offer, including fine bedding, linen and towels. Sure to please the busy executive or leisure Missouri traveler, St. Louis Hampton Inn hotel guests will enjoy complimentary On the House hot breakfast buffet served daily. Guests can surf the internet using our complimentary wireless high-speed internet access in the lobby. We love having you here in Missouri at the Hampton Inn St. Louis-Airport hotel!
Hilton
ขึ้นอยู่กับ 185 รีวิว
ความสะอาด
คอมฟอร์ท
ความสะดวก
ที่ตั้ง
เช็คอิน |
15:00 |
เช็คเอาท์ |
11:00 |
นโยบายจะแตกต่างกันตามประเภทของห้องพักและผู้ให้บริการ
แฮมป์ตันอินน์ สนามบินเซนต์หลุยส์ ได้ดำเนินการตามมาตรการต่อไปนี้:
ทำความสะอาดรายวัน, เพิ่มความพร้อมของผลิตภัณฑ์ด้านสุขอนามัย
ล็อบบี้ที่จัดการเว้นระยะห่างระหว่างบุคคล
การสัมผัสกับพนักงานโรงแรมและแขกคนอื่นๆ ให้น้อยที่สุด