kayak.co.th มีให้บริการในภาษาอังกฤษ Visit site in English.
ผู้ให้บริการ | ทั้งหมด (ต่อคืน) |
---|---|
Booking.com | ฿1,532 |
eDreams | ฿1,631 |
Opodo | ฿1,808 |
คุ้มค่าเงิน |
8.0 |
---|---|
ระยะทางไปใจกลางเมือง |
0.4 km |
คะแนนสถานที่ตั้ง |
9.1 |
สนามบินที่ใกล้ที่สุด |
ทาลลินน์ Ulemiste |
ระยะทางไปสนามบิน |
3.2 km |
Good breakfast, nice staff, big room.
Nice and modern, the staff was ok
Having to pay extra for sauna and spa
Excellent location, excellent breakfast
Good location, good and helpful staff, comfortable, good value for money
Unstable Wireless Internet connection during the entire stay
Very nice, good breakfast, cheap, close to the city center
Sauna was for extra charge! and there was no room with one big bed
Very friendly staff and internet free at the reception. Location very good also.
Staff
Location, service, meals
Positively no
Very helpful staff, very good breakfast
The hotel was fine. Good room and everything worked fine. Good location. No complaints and added to that the breakfast was varied and substantial.
Radisson Hotel Group is implementing the Radisson Hotels Safety Protocol, a new program of in-depth cleanliness and disinfection procedures, in partnership with SGS, the world’s leading Health and Safety inspection company. The Radisson Hotels Safety protocol is an extension to the brand commitment which includes 20 Steps and an additional 10-Step protocol for Meetings and Events. These steps include hand sanitizing stations at all entrances, the use of Personal Protective Equipment-PPE, and protective screens, enhanced and recorded cleaning and disinfection frequency, social distancing in all areas of its hotels, reiteration of food safety standards and comprehensive staff training. For additional information please refer to www.radissonhotels.com/safe
Radisson Hotel Group
ขึ้นอยู่กับ 3,859 รีวิว
ความสะอาด
คอมฟอร์ท
ความสะดวก
อาหาร
เช็คอิน |
15:00 |
เช็คเอาท์ |
12:00 |
นโยบายจะแตกต่างกันตามประเภทของห้องพักและผู้ให้บริการ
Park Inn by Radisson Central Tallinn ได้ดำเนินการตามมาตรการต่อไปนี้:
ทำความสะอาดรายวัน, เพิ่มความพร้อมของผลิตภัณฑ์ด้านสุขอนามัย
ล็อบบี้ที่จัดการเว้นระยะห่างระหว่างบุคคล
การสัมผัสกับพนักงานโรงแรมและแขกคนอื่นๆ ให้น้อยที่สุด