kayak.co.th มีให้บริการในภาษาอังกฤษ Visit site in English.
ผู้ให้บริการ | ทั้งหมด (ต่อคืน) |
---|---|
MARRIOTTDERBYSOFT | ฿2,526 |
Hotels.com | ฿2,542 |
Booking.com | ฿3,072 |
คุ้มค่าเงิน | 8.0 |
---|---|
ระยะทางไปใจกลางเมือง | 0.7 km |
คะแนนสถานที่ตั้ง | 8.9 |
สนามบินที่ใกล้ที่สุด | กาลี Alfonso B. Aragon Intl |
ระยะทางไปสนามบิน | 19.7 km |
Great staff! The sushi bar has the best cocktails in Cali!
confortable, elegant and makes you feel like home
The neighborhood, the staff, food, the services. In general is an incredible hotel, for business, family or friends plans.
A small pool and the lack of a place to have a couple of drinks and met people
Feria de Cali
The location of the hotel is excellent. Within walking distance to all important locations, like the Iglesia de La Merced; Iglesia de La Ermita; best restaurant in Cali; great nightclubs
Experience a stay like no other at Cali Marriott Hotel. As our guest, you'll enjoy the perfect blend of relaxation and rejuvenation during your stay with us. With an ideal location in Zona de Granada, we offer easy access to an array of popular Colombia attractions including the vibrant Granada District, Ribera del Rio Cali and Chipichape Shopping Center. After an adventurous day, unwind in our modern rooms and suites, featuring plush bedding and locally inspired décor. Easily stay connected to your social media newsfeed with our high-speed Wi-Fi, the fastest in the city. During downtime, stay active at our fitness center and heated outdoor pool, and make an appointment for a treatment at Health Club, our luxurious on-site spa. Treat yourself to delicious dining at Tanoshii, our Japanese restaurant serving healthy and hearty entrées and sushi rolls, and visit The Market for a more casual dining experience. Whether you're visiting for business or leisure, let us exceed expectations at Cali Marriott Hotel.
Marriott
ขึ้นอยู่กับ 298 รีวิว
ความสะอาด
คอมฟอร์ท
ความสะดวก
ที่ตั้ง
เช็คอิน |
15:00 |
เช็คเอาท์ |
12:00 |
นโยบายจะแตกต่างกันตามประเภทของห้องพักและผู้ให้บริการ
Cali Marriott Hotel ได้ดำเนินการตามมาตรการต่อไปนี้:
ทำความสะอาดรายวัน, เพิ่มความพร้อมของผลิตภัณฑ์ด้านสุขอนามัย
ล็อบบี้ที่จัดการเว้นระยะห่างระหว่างบุคคล
การสัมผัสกับพนักงานโรงแรมและแขกคนอื่นๆ ให้น้อยที่สุด