kayak.co.th มีให้บริการในภาษาอังกฤษ Visit site in English.
ผู้ให้บริการ | ทั้งหมด (ต่อคืน) |
---|---|
Booking.com | ฿1,448 |
Hotels.com | ฿1,449 |
eDreams | ฿1,654 |
คุ้มค่าเงิน |
8.8 |
---|---|
ระยะทางไปใจกลางเมือง |
0.9 km |
คะแนนสถานที่ตั้ง |
9.0 |
สนามบินที่ใกล้ที่สุด |
กาลี Alfonso B. Aragon Intl |
ระยะทางไปสนามบิน |
18.9 km |
Best service
The staff provided exceptional service and the hotel was very clean and comfortable.
Great staff
Location it's perfect, a lot of restaurants near by
Breakfast could of been a little bit better
location service
breakfast building and facilities
Good location, bad service
Location was great
Checkin very slow Noisy rooms Not friendly staff
Nice friendly staff and great room!
Location
Carpet hallways looks old and dirty Not very clean hotel One of the taxi that work for the hotel, overcharge customers. We have to complain to clean the room
Four Points by Sheraton Cali is a modern hotel at the north of the city; 19 km from Alfonso Bonilla Airport. Guests can enjoy 2 restaurants. Free WiFi is available throughout the hotel. Rooms at Four Points by Sheraton Cali have elegant lighting and pale cream decor. All are equipped with LCD and cable TV, air conditioning and a coffee maker. Cooks restaurant offers fusion specialities. A breakfast buffet with seasonal fruits, omelettes and natural juices is served daily at Mango's restaurant. Guests at Four Points by Sheraton Cali can enjoy designer boutiques in the nearby Chipichape Shopping Center and Zone Rosa. They can also make use of the well-equipped gym or have a massage at the spa. Free parking is available at Four Points by Sheraton Cali, and the tour desk can arrange guided city tours and show tickets.
Marriott
ขึ้นอยู่กับ 476 รีวิว
ความสะอาด
คอมฟอร์ท
ความสะดวก
ที่ตั้ง
เช็คอิน |
15:00 |
เช็คเอาท์ |
13:00 |
นโยบายจะแตกต่างกันตามประเภทของห้องพักและผู้ให้บริการ
Four Points by Sheraton Cali ได้ดำเนินการตามมาตรการต่อไปนี้:
ทำความสะอาดรายวัน, เพิ่มความพร้อมของผลิตภัณฑ์ด้านสุขอนามัย
ล็อบบี้ที่จัดการเว้นระยะห่างระหว่างบุคคล
การสัมผัสกับพนักงานโรงแรมและแขกคนอื่นๆ ให้น้อยที่สุด