kayak.co.th มีให้บริการในภาษาอังกฤษ Visit site in English.
ผู้ให้บริการ | ทั้งหมด (ต่อคืน) |
---|---|
Snaptravel | ฿1,526 |
Snaptravel | ฿1,554 |
อโกด้า | ฿1,594 |
คุ้มค่าเงิน |
6.4 |
---|---|
ระยะทางไปใจกลางเมือง |
14.8 km |
คะแนนสถานที่ตั้ง |
6.3 |
สนามบินที่ใกล้ที่สุด |
กรีนสโบโร Greensboro/H. Point |
ระยะทางไปสนามบิน |
3.2 km |
Having a cozy couch an table.
Shower was not clean snuff.
The smell of smoke in a non smoking room
you ROBBED me
I liked nothing about the hotel. I didn't stay and tried to get my money back.
The hotel was sub-standard, unclean, and the visitor could smell mildew. You refused to refund my money, though I didn't use your suggested hotel, and l will be reporting this unethical practice to the BBB.
The staff were very polite and professional.
The carpet in the room wasn't vacuumed and looked horrible, the paint was peeling off the walls in the bathroom, the heater wasn't very good, the mattress caused my back to hurt the next day, the toilet seat was broken in half
A convenient location - whether you are on business or pleasure. The Days Inn Greensboro Airport is located at the junction of Interstate Highway 40 and State Highway 68, Exit 210 off I-40, which gives you easy access to Triad International Airport, and all local outlets, colleges-Guilford College, 3 miles, Business-downtown Greensboro-8 miles. All rooms include hairdryer, radio alarm clock, coffeemakers and expanded cable-78 channels, including HBO, ESPN, ESPN2, ESPN Classic, as well as Spanish Channels. Micro/Fridges and Irons available upon request and availability. Pet are accepted with a nominal fee. We have RV and Truck Parking Available. We are located 10 miles from High Point, the Furniture Capital of the World. Rollaway beds and cribs-infant beds may be available and should be requested at time of booking, nominal fees apply.
Wyndham
ขึ้นอยู่กับ 455 รีวิว
ความสะอาด
คอมฟอร์ท
ความสะดวก
ที่ตั้ง
เช็คอิน |
14:00 |
เช็คเอาท์ |
11:00 |
นโยบายจะแตกต่างกันตามประเภทของห้องพักและผู้ให้บริการ
เดย์สอินน์ บายวินด์แฮม สนามบินกรีนส์โบโร ได้ดำเนินการตามมาตรการต่อไปนี้:
ทำความสะอาดรายวัน, เพิ่มความพร้อมของผลิตภัณฑ์ด้านสุขอนามัย
ล็อบบี้ที่จัดการเว้นระยะห่างระหว่างบุคคล
การสัมผัสกับพนักงานโรงแรมและแขกคนอื่นๆ ให้น้อยที่สุด