kayak.co.th มีให้บริการในภาษาอังกฤษ Visit site in English.
ผู้ให้บริการ | ทั้งหมด (ต่อคืน) |
---|---|
Priceline | ฿2,446 |
Snaptravel | ฿2,504 |
Zenhotels.com | ฿2,655 |
We plan to stay again everything you expect from a
We always stay at the Hampton Inn or Hilton represented hotels they'd never let us down
My husband wouldn't stay a second night.
Welcome to Hampton Inn & Suites by Hilton Greenville Airport located just off I-85 and only four miles from the Greenville-Spartanburg International Airport. The hotel is set in the eastside region of Greenville, home to historic downtown Main Street and over 40 international headquarters. Make use of our 24-hour complimentary airport shuttle, plus free drop off and pick up service within a five-mile radius of the hotel. Our contemporary Greenville Airport hotel offers plenty of amenities to make you feel at home. Spacious guestrooms feature clean and fresh Hampton beds®, refrigerator, microwave, free WiFi, work desk and extra electrical charging outlets. Select king rooms come equipped with a sofa bed and our suites offer extra space, a seating area and a wet bar. Start your day right with our free hot breakfast buffet, available daily from 6:00am to 10:00am. Choose your favorite toppings for oatmeal and freshly made waffles to accompany hot and cold selections. If you’re in a rush, opt for a free Hampton On the Run® Breakfast Bag (Monday to Friday). There are more than 20 restaurants in the local area – make sure to stop by the front desk for an insight tip. Enjoy freshly baked cookies and sweet ice tea served daily in the lobby at 4:30pm. Refresh in the indoor pool with outside patio, or workout in our large fitness center. We offer a business center and two meeting rooms with over 1,200 sq. ft. of space for your next Greenville, SC meeting or event.
Hilton
ขึ้นอยู่กับ 190 รีวิว
ความสะอาด
คอมฟอร์ท
ความสะดวก
ที่ตั้ง
เช็คอิน |
15:00 |
เช็คเอาท์ |
11:00 |
นโยบายจะแตกต่างกันตามประเภทของห้องพักและผู้ให้บริการ
แฮมป์ตัน อินน์แอนด์สวีทส์ สนามบินกรีนวิลล์ ได้ดำเนินการตามมาตรการต่อไปนี้:
ทำความสะอาดรายวัน, เพิ่มความพร้อมของผลิตภัณฑ์ด้านสุขอนามัย
ล็อบบี้ที่จัดการเว้นระยะห่างระหว่างบุคคล
การสัมผัสกับพนักงานโรงแรมและแขกคนอื่นๆ ให้น้อยที่สุด